برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان هالوژن فری 2x1.5 مشهد

  • کابل افشان هالوژن فری 2x1.5 مشهد 
  • دارای ساختمان Class 5 Copper 
  • فاقد هالوژن 
  • ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv
  • اندازه 2x1.5 (mm2)
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان هالوژن فری 2x1.5 مشهد

کابل ضدحریق هالوژن فری 2x1.5 مشهد دارای مشخصه های مهمی است که آن را از دیگر  انواع کابل متمایز می سازد. این کابل که از نوع هالوژن فری می باشد، در برابر آتش و نفوذ آن مقاومت بالایی را به همراه دارد. یکی از مهمترین دلایل این ویژگی نبود هالوژن در آن است. زیرا هالوژن دودی تولید می کند که منجر به آتش بیشتری می شود و در این محصول این دود وجود ندارد. این محصول ضد حریق یکی از انواع کابل های تولید شده در شرکت سیم و کابل مشهد می باشد. این شرکت دارای قدمتی 70 ساله است و در بازار جایگاه معتبری را دارا می باشد.

کابل با روکش هالوژن فری 2x1.5 مشهد در اماکن متفاوتی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. از مهمترین این محیطها می توان به تاسیسات صنعتی و عمومی، فروشگاه های بزرگ، هتل ها، مراکز کنترل، ایستگاه قطارها و مترو، فرودگاه ها ، معادن، ساختار سکوها، مراکز کنترل و سیستم اعلام حریق اشاره کرد. ساختار داخلی این محصول به گونه ای طراحی شده است که هیچ گونه گاز سمی از آن منتشر نمی شود. اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات این کابل در ادامه مطلب قابل مشاهده است.

کابل افشان هالوژن فری 2x1.5 مشهد

مزایای فنی و کاربردی کابل ضدحریق 2x1.5 مشهد

کابل ضدحریق 2x1.5 مشهد علاوه بر موارد ذکر شده در بالا در فضاهای بسته مانند بیمارستان ها و سالن های کنفرانس نیز مورد استفاده قرار می گیرد. چیزی که لازم است در عنوان عایق این کالا ذکر شود نبود هالوژن در آن است که خود نوعی عایق محافظ می باشد. ولتاژ اسمی که از مشخصه های بسیار مهم در یک سیم و کابل به شمار می رود، در این محصول در بازه 600 تا 1000 ولت قرار گرفته است. بهتر است بدانید در کلیه کابل های ضدحریق مشهد این بازه مشابه می باشد.

کابل افشان ضدحریق 2x1.5 مشهد دارای ساختمان داخلی بسیار مقاومی است که بر اساس استانداردهای لازم جهت تولید به شماره ISIRI 3569 , BS 5469 , IEC 60502 , IEC 60331 ساخته شده است. با توجه به این کد استاندارد می توانید اطمینان داشته باشید که مراحل ساخت و انتخاب متریال در این کابل با دقت و به درستی صورت گرفته است. در ضمن در درون این کابل می توانید هادی را مشاهده نمایید که کلاس آن برابر با عدد 5 می باشد و نوع آن کوپر است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان هالوژن فری 2x1.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل افشان هالوژن فری 2x1.5 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل ضد حریق
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1.5×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری