برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 25+3x50 مشهد

  • کابل افشان 25+3x50 مشهد
  • دارای هادی از جنس مس آنیل شده
  • دارای عایق و روکش PVC
  • دارای ولتاژ اسمی 600/1000 V
  • دارای ابعاد 25+3x50 میلیمتر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 25+3x50 مشهد

کابل 25+3x50 افشان مشهد دارای قیمت مناسب، کاربرد موثر و دوام بالایی نیز می باشد که می توانید با خرید آن تا مقدار زیادی در هزینه های خرید نیز صرفه جویی نمایید. توجه داشته باشید استانداردهای لازم جهت تولید محصول بادوام بر روی این کابل نیز اعمال گردیده اند. لازم به ذکر است نام شرکتی که این محصول را تولید می کند، سیم و کابل مشهد نام دارد. مدیران شرکت مشهد هر روزه بر تنوع محصولات خود می افزایند و محصولاتی هم راستا با نیاز روز را تولید می نمایند.

کابل افشان سه و نیم رشته 25+3x50 مشهد به منظور تامین انرژی الکتریکی در محیطهای باز و مسقف مانند قسمت داخلی ساختمان ها، نیروگاه ها، مراکز توزیع و... مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی این کابل در محیطی قابل نصب است که احتمال صدمات مکانیکی به آن وجود نداشته باشد. سطح مقطع این کابل سه و نیم رشته در عنوان ذکر شده است و بهتر است بدانید که واحد اندازه گیری آن میلیمتر مربع می باشد. مشخصات فنی بیشتر این کابل افشان در ادامه همین صفحه قابل مشاهده می باشد. 

کابل افشان 25+3x50 مشهد

ویژگی های فنی و مزایای کابل 3.5 رشته افشان 25+3x50 مشهد

کابل 3.5 رشته افشان 25+3x50 مشهد دارای هادی بسیار مرغوبی می باشد که با استفاده از فلز ارزشمند مس ساخته می شود. این فلز رسانای قدرتمند در بسیاری از کابل های افشان به صورت آنیل شده می باشد. کلاس این هادی برابر با عدد 5 است. کابل های سه و نیم رشته در مقدار محدوده دمایی به دو صورت عمل می کنند. این کابل ها در حالت خم شو 5- تا 50+ و  در نصب ثابت 30- تا 70+ درجه سانتی گراد می باشند.  لازم به ذکر است استاندارد مرجع این کابل برابر با ISIRI 3569 می باشد.

کابل افشان 25+3x50 مشهد دارای عایقی هم راستا با اهداف زیست محیطی است. چرا که جنس آن نسوز و غیر سمی می باشد. نام متریال به کار رفته برای ساخت عایق PVC/A می باشد. ولتاژ نامی تعیین شده برای این کابل نیز عددی بین 600 تا 1000 ولت می باشد. معمولا بر روی عایق این نوع سیم و کابل روکشی استفاده می شود که از جنس عایق است و نوع آن PVC/ST1 می باشد. توجه داشته باشید رنگی که برای روکش استفاده می شود، مشکی می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 25+3x50 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 25+3x50 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
50+25×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری