برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 16+3x25 مشهد

  • کابل افشان 16+3x25 مشهد
  • دارای هادی از جنس مس آنیل شده
  • دارای عایق و روکش PVC 
  • دارای ولتاژ اسمی 600/1000 V 
  • دارای ابعاد 16+3x25 میلیمتر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 16+3x25 مشهد

کابل 16+3x25 افشان مشهد دارای فرم ساخت استاندارد و دقیقی می باشد. این نوع کابل ها جهت تغذیه انرژی در فضاهای باز، زیر خاک، داخل آب، داخل کانال و نیروگاه‌ها، وسایل برقی، سیستم های روشنایی و... مورد استفاده قرار می گیرند. هنگام نصب کابل از نبود هیچ گونه فشار مکانیکی در محیط بر روی کابل مطمئن گردید. صنایع سیم و کابل مشهد که دارای قدمتی طولانی در ساخت انواع سیم و کابل می باشد، تولید این محصول را برعهده دارد. بهتر است بدانید از اهداف مهم مدیران این شرکت تولید محصولات با کیفیت، ثبات در تولید و جلب رضایت مشتریان می باشد.

کابل افشان سه و نیم رشته 16+3x25 مشهد در محیطی کاملا ایمن تولید می گردد، چرا که مطابق با استانداردها ساخته می شود و تحت نظارت کامل متخصصان شرکت مشهد قرار دارد. این محصول از مجموع چند سیم تک رشته ساخته می شود که در نهایت توسط عایق و روکشی محافظت می شود. ابعاد این محصول که با واحد میلیمتر مربع اندازه گیری شده اند، در عنوان قابل مشاهده است. مشخصات تکمیلی در خصوص این کابل کاربردی را می توانید در پایین همین صفحه مشاهده نمایید. 

کابل افشان 16+3x25 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل 3.5 رشته افشان 16+3x25مشهد

کابل افشان 16+3x25 مشهد دارای حداقل مقاومت عایقی بیشتر از 0.015M Ω. Km  در دمای 70 درجه سانتیگراد و میزان 500 ولت می باشد. این ویژگی در تمامی کابل های افشان سه و نیم رشته مشابه است. لازم به عرض است ولتاژ نامی از موارد مهمی است که بهتر است به صورت دقیق در هر نوع سیم و کابل تعریف شود. این محدوده استاندارد در این نوع کابل بین 600 تا 1000 ولت می باشد. هادی که از بخش های مهم یک کابل می باشد از جنس فلز مس انتخاب شده است و معمولا نوع آن در کابل های افشان آنیل شده می باشد.

کابل 3.5 رشته افشان 16+3x25 مشهد دارای مرغوبیت و دوام بسیار بالایی است. این نوع سیم و کابل در دو حالت خم شو و نصب ثابت قابلیت قرار گیری دارد که در حالت اول محدوده دمایی بین 5- تا 50+ و  حالت دوم در بازه بین30- تا 70+ درجه سانتی گراد قرار می گیرد. در ضمن استاندارد مرجع برای ساخت این کابل برابر با شماره ISIRI 3569 می باشد. این محصول دارای عایق و روکشی می باشد که برای ساخت آنها از متریال پی وی سی استفاده شده است. نوع این متریال در عایق PVC/A و در قسمت روکش  PVC/ST1 می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 16+3x25 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 16+3x25 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
25+16×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری