برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان 16+3x35 مشهد

  • کابل افشان 16+3x35 مشهد 
  • دارای هادی از جنس مس آنیل شده
  • دارای عایق و روکش PVC 
  • دارای ولتاژ اسمی 600/1000 V 
  • دارای ابعاد 16+3x35 میلیمتر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان 16+3x35 مشهد

کابل 16+3x35 افشان مشهد دارای ساختمان داخلی مقاومی می باشد که در جهت تامین انرژی الکتریکی در محیطهای مختلف باز و بسته طراحی شده است. این کابل بسیار مقاوم و کاربردی در ایران و توسط مهندسان و متخصصان شرکت سیم و کابل مشهد تولید می گردد. بهتر است بدانید مدیران این شرکت موفق شده اند بیش از 70 سال به فعالیت در این مسیر ادامه دهند. در این شرکت علاوه بر سیم و کابل های افشان، انواع سیم و کابل مفتولی، کابل های مخابراتی، خود نگهدار، فرمان، کنترل و... نیز تولید می گردند که اطلاعات مربوط به آنها در همین سایت موجود است.

کابل افشان سه و نیم رشته 16+35x3 مشهد در نیروگاه ها، مراکز توزیع، سیم کشی ساختمان ها و بسیاری اماکن دیگر می تواند نصب شود. بهتر است ذکر شود نصب این کابل در محیط هایی که امکان صدمات مکانیکی به کابل زیاد است، توصیه نمی گردد. نکته مهمی که در تمامی کابل های افشان سه و نیم رشته مشابه است، مقاومت عایقی آنها است که حداقل میزان آن در دمای 70 درجه سانتیگراد و میزان 500 ولت بیشتر از 0.015M Ω. Km  می باشد. اطلاعات تکمیلی این کابل در ادامه موجود است.

کابل افشان 16+16+3x35 مشهد

ویژگی های فنی و مزایای کابل 3.5 رشته افشان 16+3x35مشهد

کابل 3.5 رشته افشان 16+3x35 مشهد با استفاده از استاندارد مرجع ISIRI 3569 ساخته شده است. انواع کابل سه و نیم رشته افشان دارای محدوده دمایی معینی می باشند که در آن گستره امکان عملکرد مناسب را دارا می باشند. این میزان در حالت خم شو5- تا 50+ و  در نصب ثابت30- تا 70+ درجه سانتی گراد می باشد. این محصول از هادی بسیار مرغوبی ساخته شده است که در بین فلزات رسانا عملکرد مناسب تری را ارائه می دهد. فلز مس از نوع آنیل شده در ساختمان داخلی این کابل به عنوان هادی استفاده شده است. دقت داشته باشید کلاس هادی در تمامی کابل های افشان سه و نیم رشته مشهد برابر با عدد 5 است.

کابل افشان 16+3x35 مشهد از جمله محصولات مقاومی می باشد که مونتاژ آن بسیار دقیق صورت گرفته است. متریال پی وی سی به کار رفته در قسمت عایق و روکش از بهترین متریال موجود در این صنعت می باشد که دارای کاربردهای زیادی مانند ضد حریق بودن و ثبات بالا در برابر تغییرات شیمیایی، هزینه بسیار کم و... است. ولتاژ اسمی از موارد مهم در انواع سیم و کابل ها است که در این نوع کابل در بازه 600 تا 1000 ولت می باشد.   

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان 16+35x3 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 16+35x3 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
35+16×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری