برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان هالوژن فری 3x1.5 مشهد

  • کابل افشان هالوژن فری 3x1.5 مشهد 
  • دارای ساختمان Class5 Copper
  • فاقد هالوژن 
  • ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv
  • اندازه 3x1.5 (mm2)
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان هالوژن فری 3x1.5 مشهد

کابل ضدحریق هالوژن فری 3x1.5 مشهد در اماکنی که خطر آتش سوزی زیاد است می تواند مورد استفاده قرار گیرد، زیرا ساختار داخلی آن به گونه ای است که هیچ مقداری از هالوژن در آن وجود ندارد و بنابراین در هنگام آتش سوزی دودی که از کابل تصاعد می شود بسیار ناچیز است. این موضوع موجب می گردد انتشار آتش نیز محدود شود و به دیگر نقاط سرایت نداشته باشد. لازم به ذکر است این محصول ضد حریق مقاوم در شرکت ایرانی سیم و کابل مشهد تولید می گردد.

کابل با روکش هالوژن فری 3x1.5 مشهد با توجه به ویژگی های مفید زیادی که دارد معمولا در در اماکن عمومی بیشتر استفاده می شود، چرا که حفظ جان انسان ها و هوشیاری آنها در اهمیت بالایی قرار دارد. علاوه بر آن این کابل منجر به حفظ ایمنی تاسیسات و اموال مهم در مقابل آتش نیز خواهد شد. این کابل که در دسته کابل های قدرت قرار می گیرد می تواند در مکان‌های صنعتی، موسسات و اماکن عمومی، هتل‌ها، فرودگاه‌ها، متروها، بیمارستان‌ها، بانک‌ها، مدارس، مجتمع‌های تجاری، اتاق‌های کنترل فرایند در کارخانجات مورد استفاده قرار بگیرد. اگر علاقه مند به خرید این نوع محصول ضدحریق مقاوم می باشید، شما را دعوت می کنیم که ادامه مطلب را مطالعه نمایید. 

کابل افشان هالوژن فری 3x1.5 مشهد

مزایای فنی و کاربردی کابل ضدحریق 3x1.5 مشهد

کابل ضدحریق 3x1.5 مشهد در قسمت عایق بسیار باکیفیت عمل خواهد کرد، چرا که متریالی تحت عنوان هالوژن که منتشر کننده دود و گاز سمی است در آن وجود ندارد. بنابراین یک ویژگی منحصر به فرد این نوع سیم و کابل افشان عایق آن می باشد. استانداردهای لازم جهت تولید و ساخت قطعات این کابل باکیفیت به شماره ISIRI 3569 , BS 5469 , IEC 60502 , IEC 60331 می باشند. دیگر نکته قابل ذکر سطح مقطع این محصول است که با واحد میلیمتر مربع شناخته می شود و ابعاد آن در عنوان ذکر شده است.

کابل افشان ضدحریق 3x1.5 مشهد از محدوده استانداردی در بخش ولتاژ اسمی برخوردار می باشد. این بازه نشان دهنده این است که این نوع سیم و کابل به درستی می تواند کارکرد خود را ارائه دهد، چنانچه محدوده ولتاژ بیرون از میزان تعیین شده قرار بگیرد، عملکرد درستی را از این محصول شاهد نخواهیم بود. در نظر داشته باشید که ساختمان داخلی این کابل از نوع کلاس 5 کوپر  (Copper) می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان هالوژن فری 3x1.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل ضدحریق هالوژن فری 3x1.5 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل ضد حریق
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1.5×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری