برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل شبکه CAT6SFTP مشهد

  • کابل شبکه  CAT6SFTP مشهد
  • هادی از نوع SFTP
  • دارای فویل و شیلد
  • دارای سرعت 250 مگاهرتز
  • نوع CAT
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل شبکه CAT6SFTP مشهد

کابل شبکه CAT6SFTP مشهد در دسته کابل های CAT قرار می گیرد. از مهمترین مزایای این کابل این است که پیکربندی آن به صورت SFTP می باشد که مخفف کلماتی است که معنای آن ها (زوج‌های به هم تابیده غلاف دار) می باشد. این کابل دارای کد CAT 6 می باشد که در برخی ویژگی ها با دیگر انواع CAT متفاوت است. برای مثال یک پوشش محافظ اضافی بر روی این محصول قرار گرفته شده است. شرکت سیم و کابل مشهد تولید کننده این محصول است که خوشبختانه در بازار از اعتبار بالایی برخوردار است.

کابل cat6 sftp شبکه مشهد توسط یک فویل محافظت می شود و در این ویژگی مشابه کابل های FFTP می باشد. محافظ به کار رفته در این محصول به کاهش تداخل سیم های مجاور و سایر کابل ها منجر خواهد شد. برای اطلاع بیشتر شما عرض می کنیم کلمه S به کار رفته در عنوان این محصول به معنای این است که در این کابل از شیلد استفاده می شود. با توجه به نوع این کابل، یک روکش فلزی اضافی به منظور کاهش اثر پارازیت بر روی آن وجود دارد. اطلاعات تکمیلی در خصوص این محصول در ادامه موجود است.

کابل شبکه CAT6SFTP مشهد

مزایا و کاربردهای کابل شبکه  CAT6SFTP مشهد

کابل CAT6 SFTP شبکه مشهد در دسته کابل هایی است که دارای فویل و شیلد مسی می باشد. بهتر است بدانید در صورت استفاده از کابل در محیط هایی که میزان نویز زیاد می باشد از قبیل محیط های صنعتی، کابل های نوع SFTP به کار برده می شود. با توجه به نوع ساخت این کابل ها، نفوذ نویز به درون کابل به حداقل می رسد.  در مورد نحوه ساخت این نوع سیم و کابل بهتر است ذکر شود که در برخی از آنها تنها یک روکش کلی روی سیم کشیده می شود، اما در برخی دیگر هر زوج سیم به هم تابیده شده دارای یک روکش می باشند.

کابل شبکه CAT6SFTP مشهد از نظر نوع هادی نیز در دسته کابل های با هادی SFTP می باشد. این محصول با کیفیت در کلیه مراحل ساخت تحت نظارت متخصصان و مهندسان مجرب شرکت سیم و کابل مشهد بوده است. سرعت این کابل در قسمت ساختمان داخلی برابر با 250 مگاهرتز می باشد. خوشبختانه برای ساخت این محصول از استانداردهای لازم ملی و بین المللی در این زمینه بهره گرفته شده است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل شبکه CAT6 SFTP مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل شبکه  CAT6SFTP مشهد همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل شبکه
نوع محصول
سیم و کابل
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری