برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x2.5

  • سیم افشان 2.5×1 اشترانکوه 
  • روکش PVC
  • سایز 2.5
  • هادی مسی 
  • کلاس 5
  • استاندارد ملی
604,464 تومان
فروش سیم و کابل به صورت
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x2.5

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x2.5 دارای کیفیت بالایی بوده و قابلیت استفاده در محیط های مختلفی را داشته که از آن می توانید در مواردی مانند اتصال بین دو نقطه بدون ایجاد اتصال کوتاه، بکار برید. سیم و کابل اشترانکوه دارای تنوع زیادی می باشد و توانسته تا به یکی از برندهای مطرح در زمینه سیم و کابل در کشور تبدیل شود. از این سیم در بسته بندی های 100 متری و بصورت حلقه عرضه شده و در سایز سیم های متنوعی نیز می باشد. نوع هادی بکار رفته شده در آن از مس کلاس 5 است که میزان خمش زیاد و مقاومت کمی داشته و از آن برای محیط هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد، بکار برده می شود و برای استفاده در وسایل الکتریکی یا محیط های ساختمانی مناسب است.

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x2.5

ویژگی های سیم افشان اشترانکوه

سیم افشان اشترانکوه سایز 1x2.5 دارای بدنه ای از جنس PVC می باشد که باعث جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی سیم شده و از انتقال جریان برق به بیرون نیز جلوگیری می کند. از سیم و کابل در سطح مقطع های متنوعی عرضه شده که این مدل دارای اندازه 2.5 میلی متر است و بقیه اندازه های این سیم نیز در سایت لایت هوم قابل دسترس و خریداری می باشد. هادی بکار رفته شده در سیم نقش تعیین کننده در میزان خمش و مقاومت آن داشته و در سیم های افشان این هادی از مس کلاس 5 می باشد که میزان انعطاف پذیری بالا و مقاومت کمی دارد و در سیم های مفتولی از مس کلاس 2 بوده که میزان خمش کم و مقاومت بالایی را به همراه داشته و برای محیط هایی که سیم تحت فشار مکانیکی قرار می گیرد، بکار برده می شود. از این سیم در مصارف عمومی استفاده شده و از آن می توانید در وسایل الکتریکی، تابلو سازی و مواردی که نیاز به جریان و آمپر بالا ندارد، بکار برید. از محصولات اشترانکوه در تنوع زیادی عرضه شده و همگی همراه با استاندارد ملی و کیفیت بالایی تولید شده است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان اشترانکوه سایز 1x2.5 و یا اطلاع از قیمت سیم افشان اشترانکوه سایز 1x2.5 با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
اشترانکوه
نوع سیم و کابل
سیم افشان
سایز سیم و کابل
2.5
انواع
قیمت
حلقه ای 604,464 تومان
محصولات مرتبط
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری