برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان دو رشته 2x1 مشهد

  • کابل افشان دو رشته 2x1 مشهد 
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 0.5/0.3 Kv  0.6/1 - Kv
  • اندازه 2x1 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان دو رشته 2x1 مشهد

کابل 2x1 افشان مشهد دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد که موجب طول عمر بالای آن نیز شده است. متریالی که توسط متخصصان و مدیران شرکت سیم و کابل مشهد برای ساخت این محصول مورد استفاده قرار می گیرند، از بهترین متریال موجود در بازار داخلی می باشند. خوشبختانه انواع سیم و کابلی که در این شرکت ساخته می شوند، در دسته تولیدات داخلی قرار می گیرند و فروش بالای آنها، کمک شایانی به رشد صنعت سیم و کابل در ایران داشته است.

کابل افشان 2x1 مشهد به هیچ وجه دچار شکستگی و یا خرابی نمی شود، دلیل مهم آن این است که انعطاف پذیری کابل افشان بسیار بالا است و بنابر این قدرت خم شدن آن نیز افزایش پیدا می کند. با توجه به این ویژگی می توان متذکر شد که این کابل قادر است به مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرد، بدون این که کوچکترین آسیب یا خللی در روند کار آن ایجاد شود. توجه داشته باشید مشخصات فنی این محصول در پایین همین صفحه قابل مطالعه می باشد.

کابل افشان 2x1 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل افشان 2x1 مشهد

کابل افشان دو رشته 2x1 مشهد در ساخت هادی از فلز رسانای مس برخوردار شده است. بهتر است بدانید فلز مس از جمله فلزات پرکاربرد در زمینه هادی انواع سیم و کابل ها است که دارای ویژگی های بسیار ویژه و مفیدی می باشد، از همین جهت از آن در انواع کابل افشان مشهد استفاده می گردد.  این محصول کاربردی و مقاوم توانایی عبور دادن ولتاژ در محدوده 300 تا 500 ولت و 600 تا 1000 ولت را دارا می باشد. تعداد رشته های موجود در این محصول دو عدد است. کلاس هادی نیز از دو تا 5 متفاوت است. 

کابل 2x1 افشان مشهد از متریال باکیفیت پی وی سی در ساختمان داخلی خود بهره مند شده است. ویژگی مهم این نوع عایق در این نوع کابل این است که در برابر گسترش آتش بسیار مقاوم است. به دلیل آن که قادر خواهد بود در صورت انتشار آتش، آن را خاموش کند. لازم به ذکر است کلیه متریال این نوع کابل بر اساس استاندارد شماره ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 تعیین گردیده است. با توجه به این استاندارد ابعاد این کابل افشان 2 در 1 میلیمتر مربع انتخاب گردیده اند. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان دو رشته 2x1 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 2x1 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری