برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان دو رشته 2x1.5 مشهد

  • کابل افشان دو رشته 2x1.5 مشهد
  • هادی از جنس مس 
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 0.5/0.3 Kv 
  • اندازه 2x1.5 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان دو رشته 2x1.5 مشهد

کابل 2x1.5 افشان مشهد دارای ویژگی ها و مشخصات بسیار مهم و مفیدی می باشد که موجب افزایش کارایی این محصول نیز شده اند. متخصصان این صنعت برای انواع کابل های افشان ویژگی انعطاف پذیر بودن را در نظر گرفته اند. این ویژگی در کابل های دیگر مانند کابل های مفتولی وجود ندارد، بنابراین کارایی این دو نوع کابل نیز با یکدیگر متفاوت است. با توجه به منعطف بودن این محصول که در شرکت سیم و کابل مشهد تولید شده است، می توان به آسانی آن را خم کرد و یا به شکل دلخواه در آورد.

کابل افشان 2x1.5 مشهد که به کابل نرم نیز معروف است می تواند جریان عبوری را به گونه ای عبور دارد که موجب به وجود آمدن یک میدان مغناطیسی در اطراف کابل می شود. اندازه این میدان در این محصول نسبت به سایر کابل ها پایین تر است، چرا که مقدار مقاومت ویژه این کابل بالا می باشد. این محصول کاربردی با کیفیت می تواند در سیم کشی منازل و یا به منظور تامین انرژی نیروگاهها و.... مورد استفاده قرار بگیرد.

کابل افشان 2x1.5 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان 2x1.5 مشهد

کابل افشان دو رشته 2x1.5 مشهد از فلز رسانای مسی برای ساخت هادی برخوردار شده است. از مهمترین دلایل استفاده از این فلز این است که دارای مقاومت بسیار زیادی می باشد و موجب انعطاف پذیری بالایی در این نوع کابل می شود. کابل افشان به گونه ای طراحی شده است که قادر است ولتاژ نامی را در یک مقدار مشخصی از 300 تا 500 ولت و 600 تا 1000 ولت عبور دهد. لازم به ذکر است سطح مقطع در این نوع سیم و کابل برابر 2x1.5 میلیمتر مربع است. کلیه ابعاد و اندازه های این نوع کابل بر اساس استاندارد شماره ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 تعیین گردیده است.

کابل 2x1.5 افشان مشهد در قسمت عایق دارای ویژگی های مکانیکی خوب در دمای کارکرد تعریف شده می باشد، چرا که متریال به کار برده شده در آن قسمت پی وی سی می باشد. متریال pvc مقاومت بسیار بالایی در برابر برخی از حلال ها و مواد شیمیایی دارا می باشد. در ضمن این ماده از جمله متریال های غیر سمی می باشد که برای محیط زیست نیز پرفایده خواهد بود. لازم به ذکر است کلاس هادی در این نوع سیم و کابل 2، 3، 4 و 5  می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان دو رشته 2x1.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 2x1.5 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1.5×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری