برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان دو رشته 2x2.5 مشهد

  • کابل افشان دو رشته 2x2.5 مشهد 
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC 
  • ولتاژ اسمی 0.5-0.3 Kv 
  • اندازه 2x2.5 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان دو رشته 2x2.5 مشهد

کابل 2x2.5 افشان مشهد دارای مزایای بسیار کاربردی و مفیدی می باشد. مقاومت ویژه در این نوع کابل افشان در سطح بالایی قرار دارد و در مقایسه با سایر کابل ها مقاومت ویژه بسیار زیادتری را دارا می باشد. این محصول ایرانی در شرکت سیم و کابل مشهد مراحل اولیه و نهایی خود را طی کرده است و از طراحی بسیار دقیقی برخوردار می باشد. خوشبختانه متخصصان تولید کننده این محصول از دانش لازم و تخصصی در خصوص ساخت انواع کابل برخوردار هستند و از استانداردهای ملی و بین المللی نیز بهره مند شده اند.

کابل افشان 2x2.5 مشهد به کابل نرم نیز معروف می باشد. این کابل ها به دسته های مختلفی از قبیل کابل های افشان سبک و قدرت تقسیم می شوند و هر کدام کاربرد متفاوتی را دارا می باشند. بهتر است بدانید از این نوع سیم و کابل در کابل های ورودی و اتصال در وسایل برقی، لوازم منزل، تامین انرژی الکتریکی در فضای باز، زیر خاک، درون آب، داخل ساختمان، کانال های کابل کشی، نیروگاه ها و... استفاده می گردد. اطلاعات تکمیلی در خصوص این کابل در زیر تصویر مشخص است.

کابل افشان 2x2.5 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان 2x2.5 مشهد

کابل افشان دو رشته 2x2.5 مشهد دارای مرغوبیت بالایی است. عایق بسیار مقاوم و مهمی به نام PVC در این کابل دو رشته به کار برده شده است. از مزایای مهم این پلیمر کاربردی این است که قادر است در برابر انتشار آتش، از ورود آن به بدنه جلوگیری کند و آن را خاموش نماید. در قسمت هادی مانند عایق از متریال درجه یکی بهره مند گردیده است. نام این فلز رسانا مس است. لازم به ذکر است این فلز از ویژگی هایی همچون هدایت الکتریکی، هدایت حرارتی و مقاومت در برابر هر گونه خوردگی برخوردار می باشد.

کابل 2x2.5 افشان مشهد دارای استاندارد لازم در جهت تعیین ابعاد و اندازه و متریال می باشد. شماره این استاندارد عبارت است از ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502.  دیگر نکته مهم ولتاژ نامی مناسب در انواع سیم و کابل های افشان است که معمولا در رنج مشخصی از 300 تا 500 ولت و 600 تا 1000 ولت قرار می گیرند. لازم است ذکر شود کلاس هادی در کابل های افشان از 2 تا 5 می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان دو رشته 2x2.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 2x2.5 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
2.5×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری