برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان دو رشته 2x4 مشهد

  • کابل افشان دو رشته 2x4 مشهد
  • هادی از جنس مس 
  • عایق از نوع PVC 
  • ولتاژ اسمی 0.5/0.3 Kv  0.6/1 - Kv
  • اندازه 2x4 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان دو رشته 2x4 مشهد

کابل 2x4 افشان مشهد قادر است شدت جریان مشخصی را از داخل خود عبور دهد. با توجه به این که مقاومت ویژه کابل افشان نسبت به سایر کابل ها بالاتر است، جریان عبوری از آن نیز بسیار کمتر است. در واقع جریان عبوری از کابل با مقاومت ویژه رابطه معکوس دارد. این نوع سیم و کابل که در شرکت سیم و کابل مشهد آماده ساخت می شود، برای تامین انرژی الکتریکی در فضای باز، زیر خاک، درون آب، نیروگاهها و حتی تامین برق ساختمان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کابل افشان 2x4 مشهد دارای دو مشخصه مهم می باشد و آن انعطاف پذیری بالا و همچنین نرمی زیاد است که به موجب آن قدرت خمیدگی این محصول افزایش پیدا می کند. با توجه به این موضوع می توان این محصول را در دسته سیم و کابل های دارای عمر طولانی قرار داد، چرا که جنس آن به گونه ای است که شکستگی در آن اتفاق نمی افتد. در ضمن روکشی که بر روی کابل قرار دارد نیز با استفاده از متریال مقاومی ساخته می شود. در ادامه همین صفحه می توانید مشخصات فنی محصول را مطالعه نمایید.

کابل افشان دو رشته 2x4 مشهد

مزایای فنی و کاربردی کابل افشان 2x4 مشهد

کابل افشان دو رشته 2x4 مشهد از عایق بسیار مهمی به نام پی وی سی ساخته شده است. ارزان بودن و مقاومت بالای این کابل دو رشته موجب می گردد کاربرد آن در بازار گسترش پیدا کند و به همین دلیل در بسیاری از انواع سیم و کابل از این نوع عایق استفاده می گردد. ولتاژ اسمی مناسب در انواع کابل های افشان در گستره تعیین شده ای از 300 تا 500 ولت و 600 تا 1000 ولت قرار می گیرند. هادی این محصول باکیفیت با استفاده از فلز گران بهای مس ساخته شده است.. 

کابل 2x4 افشان مشهد دارای شماره استاندارد  ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502می باشد. این استاندارد نشان دهنده این است که محصول نهایی تولید شده دارای ساخت دقیق و متریال باکیفیتی است و بنابراین طول عمر آن نیز بالا می باشد. ابعادی که در عنوان مشخص شده است عبارتند از 2 در 4 میلیمتر مربع. این اندازه نیز بر اساس همین استاندارد مشخص می شود. کلاس هادی در این نوع سیم و کابل عبارت از 2، 3، 4 و 5 می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان دو رشته 2x4 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 2x4 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
4×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری