برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان دو رشته 2x6 مشهد

  • کابل افشان دو رشته 2x6 مشهد
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی Kv 0.6/1 
  • اندازه 2x6 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان دو رشته 2x6 مشهد

کابل 2x6 افشان مشهد از جمله محصولات درجه یک و باکیفیت ایرانی می باشد که دارای ویژگی های بسیار مهم مانند انعطاف پذیری بالا و نرمی بسیار زیاد می باشد. از دیگر ویژگی های این کابل مقاومت ویژه بالا می باشد که با جریان عبوری رابطه معکوس دارد. این کالای ایرانی توسط شرکت سیم و کابل مشهد تولید شده است. توجه داشته باشید این شرکت از قدمت طولانی بالای 70 سال برخوردار است و در بازار جزو معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید سیم و کابل می باشد.

کابل افشان 2x6 مشهد دارای کاربردهای بسیار زیادی است و مشتریان بر اساس نیاز و محیط مورد نظر خود یکی از انواع کابل های افشان را انتخاب می نمایند. خوشبختانه تنوع محصولات مشهد نسبتا بالا است و بنابراین انتخاب با آزادی بیشتری صورت می گیرد. بهتر است بدانید کابل ها به سه نوع کابل افشان، کابل نیمه افشان و کابل مفتولی تقسیم می شوند و این نوع کابل در دسته پرکاربردترین آن ها می باشد. اطلاعات تکمیلی در خصوص این محصول مقاوم و بادوام در ادامه مطلب موجود است. 

کابل افشان 2x6 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان 2x6 مشهد

کابل افشان دو رشته 2x6 مشهد از عایقی به نام پی وی سی در ساختمان داخلی خود برخوردار می باشد. این عایق مزیت های بسیار زیادی برای کابل افشان مشهد به همراه دارد. برای مثال در برابر نفوذ آتش بسیار مقاوم است. ایمنی بالایی را برای محصول به همراه خواهد داشت، پایداری شیمیایی زیادی را سبب خواهد شد. دیگر آن که سازگاری زیستی در این نوع سیم و کابل نیز بسیار بالا است. استانداردی که به عنوان مرجع برای ساخت این محصول انتخاب شده است به شماره ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 می باشد. 

کابل 2x6 افشان مشهد دارای هادی بسیار مرغوب و بادوامی می باشد، چرا که جنس هادی مس می باشد. فلز این نوع هادی در مقایسه با سایر فلزهای رسانا، بهترین متریال موجود در بازار حال حاضر می باشد که موجب عملکرد بسیار عالی هادی خواهد شد. دقت داشته باشید ولتاژ اسمی در انواع کابل های افشان در محدوده استانداردی از 300 تا 500 ولت و 600 تا 1000 ولت قرار می گیرد. دیگر آن که ابعاد سطح مقطع در این کابل باکیفیت نیز برابر با 2x6 میلیمتر مربع می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان دو رشته 2x6 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 2x6 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
6×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری