برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان دو رشته 2x10 مشهد

  • کابل افشان دو رشته 2x10 مشهد
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC 
  • ولتاژ اسمی 0.5/0.3 Kv  0.6/1 - Kv 
  • اندازه 2x10 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان دو رشته 2x10 مشهد

کابل 2x10 افشان مشهد در ایران ساخته شده است. شرکتی که مسئولیت ساخت این محصول مقاوم و پرکاربرد را بر عهده دارد، صنایع سیم و کابل مشهد می باشد که خوشبختانه در بازار داخلی از اعتبار بالایی نیز برخوردار می باشد. بهتر است بدانید این شرکت موفق شده است در زمان کوتاهی استانداردهای لازم را کسب نماید. بنابراین از نظر ایمنی و کیفیت، محصولات مشهد از جایگاه خوبی برخوردار می باشند. سایزها و ضخامتهای متنوعی از کابل افشان مشهد تولید می شود و هر کدام از آنها دارای متریال عالی و درجه یکی می باشند. 

کابل افشان 2x10 مشهد در مقایسه با دیگر کابل ها از قبیل کابل نیمه افشان و کابل مفتولی از پرکاربردترین آن ها می باشد، چرا که سطح انعطاف پذیری آن بسیار بالا است و به همین دلیل به آن کابل نرم نیز گفته می شود. این دسته از سیم و کابل ها به هیچ عنوان شکستگی ندارند و براحتی خم می شوند. همین امر موجب افزایش طول عمر آنها نیز می گردد. این محصول از مزایای فنی و متریال درجه یکی برخوردار است که در ادامه می توانید آن ها را مشاهده و مطالعه نمایید.  

کابل افشان 2x10 مشهد

کاربردها و مزایای فنی کابل افشان 2x10 مشهد

کابل افشان دو رشته 2x10 مشهد از نظر ولتاژ اسمی از قوانین و استانداردها تبعیت می کند، با توجه به استانداردها در انواع سیم و کابل های افشان ولتاژ اسمی در محدوده 300 الی 500 ولت و 600 الی 1000 ولت قرار می گیرد. این محصول دارای دو رشته می باشد. کابل های افشان مشهد با تعداد رشته های متفاوت در همین سایت موجود می باشند. مشتریان می توانند بنابر نیاز خود یکی از آنها را انتخاب نمایند. دوام بسیار بالا و هزینه پایین دو ویژگی بسیار مهم در عایق پی وی سی می باشد. دوام بالای این متریال به دلیل مقاومت بالای آن در برابر مواد شیمیایی و نفوذ آتش است.

کابل 2x10 افشان مشهد دارای شماره استاندارد ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502  می باشد و به همین جهت مشتریان با آرامش خاطر بیشتری در مورد دقیق بودن ساخت و متریال می توانند این محصول را خریداری نمایند. این محصول کاربردی در قسمت هادی از فلز رسانای مس برخوردار شده است. این فلز با قابليت انعطاف پذيری و مقاومت بالا در دسته بهترین متریال برای هادی فلز قرار گرفته است. کلاس هادی از 2 تا 5 در انواع کابل های افشان متفاوت است. توجه نمایید اندازه این محصول که در عنوان آمده است با واحد میلیمتر مربع تعیین شده است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان دو رشته 2x10 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 2x10 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
10×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری