برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان سه رشته 3x0.5 مشهد

  • کابل افشان سه رشته 3x0.5 مشهد
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC 
  • ولتاژ اسمی 0.5/0.3 Kv 0.6/1 - Kv 
  • اندازه 3x0.5 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان سه رشته 3x0.5 مشهد

کابل 3x0.5 افشان مشهد دارای مراحل ساخت دقیقی است که در داخل شرکت مشهد ساخته می شود. طراحان ایرانی و متخصصان این صنعت با استفاده از آخرین تکنولوژی و استانداردهای ملی و بین المللی موفق شده اند این محصول را تولید نمایند. علاوه بر آن مدیران شرکت سیم و کابل مشهد همواره در پی ارتقای کیفی و کمی محصولات خود می باشند. شما می توانید انواع سیم و کابل مشهد در سایزهای مختلف را در همین سایت مشاهده نمایید و در صورت نیاز خریداری نمایید.

کابل افشان 3x0.5 مشهد در بین مصرف کنندگان از جایگاه بالایی برخوردار می باشد و بالطبع رضایت مشتریان را نیز جلب نموده است. این محصول در تجهیزات و محیطهایی که نیاز به سیم و کابل هایی با انعطاف پذیری زیاد دارند و یا کابل هایی که در اتصالات متحرک مشهود است، به کار گرفته می شود. ابعاد این محصول بر اساس واحد میلیمتر مربع تعیین گردیده است. این کابل از مزایای فنی و متریال درجه یکی برخوردار است که در ادامه می توانید آن ها را مشاهده و مطالعه نمایید.  

کابل افشان 3x0.5 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان 3x0.5 مشهد

کابل افشان سه رشته 3x0.5 مشهد در دسته کابل های افشان نرم قرار می گیرد. سطح مقطع موجود برای این کابل برابر 3 در 0.5 میلیمتر مربع می باشد. فلز مس در این محصول در بخش هادی این نوع سیم و کابل استفاده شده است که خوشبختانه ویژگی های مفیدی را به همراه دارد. برای مثال این فلز دارای هدایت الکتریکی دو برابر آلومینیوم و 30 برابر فولاد است. این فلز پرکاربردی و مهم دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی است و به سبب همین امر می تواند عمر طولانی را برای محصول به همراه داشته باشد.

کابل 3x0.5 افشان مشهد بر مبنای استانداردی با شماره ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 ساخته شده است. عایق موجود در این کابل از نوع پی وی سی است. بهتر است بدانید غیر سمی بودن، مقاومت در برابر برخی از حلال ها و مواد شیمیایی، ایمنی بالا و... از مشخصات مهم و منحصر به فرد متریال PVC می باشد. کابل های افشان از نظر ولتاژ اسمی از قوانین و استانداردها تبعیت می کنند و می توانند در دو محدوده 300 الی 500 ولت و 600 الی 1000 ولت  قرار گیرد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان سه رشته 3x0.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 3x0.5 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
3×0.5
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری