برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان سه رشته 3x0.75 مشهد

  • کابل افشان سه رشته 3x0.75 مشهد 
  • هادی از جنس مس 
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 0.5/0.3 Kv
  • اندازه 3x0.75 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان سه رشته 3x0.75 مشهد

کابل 3x0.75 افشان مشهد در دسته سیم های بادوام و دارای طول عمر بالا قرار می گیرد، به دلیل آن که انعطاف پذیری آن بسیار بالا است و به هیچ وجه شکستگی در آن رخ نخواهد داد. علاوه بر آن برای ساخت این محصول از بهترین متریال حال حاضر موجود در بازار استفاده می شود. خوشبختانه صنایع سیم و کابل مشهد که دارای اعتبار بالایی در بازار می باشد، این نوع کابل افشان و دیگر سیم و کابل های کاربردی را تولید می کند. شما می توانید انواع سیم و کابل مشهد را در همین سایت مشاهده نمایید.

کابل افشان 3x0.75 مشهد با استفاده از استانداردهای ملی و بین المللی ساخته شده است و بنابراین طراحی آن بسیار دقیق می باشد.  این نوع کابل افشان قادر است در سیستم برق ساختمان، وسایل برقی، حفاظت سیستم های روشنایی، در محیط های خشک، درون لوله ها و... نیز نصب شود. این محصول کاربردی توسط یک عایق محافظت می شود و بنابراین می توانید با اطمینان خاطر آن را خریداری نمایید. توجه داشته باشید ویژگی های فنی و کابردی بیشتری از این محصول در ادامه مطلب موجود می باشند. 

کابل افشان 3x0.75 مشهد

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان 3x0.75 مشهد

کابل افشان سه رشته 3x0.75 مشهد در مقایسه با سایر کابل های قدیمی از هادی بسیار مقاوم تری برخوردار است، چرا که جنس این هادی فلز مس است. تجربه و علم نشان داده است فلز مس از سایر فلزات رسانا در قسمت هادی عملکرد بهتری را ارائه می دهد. کابل های افشان از نظر ولتاژ اسمی قادر هستند در دو گستره 300 الی 500 ولت و 600 الی 1000 ولت  قرار گیرند و عملکرد موثری را به همراه داشته باشند. توجه داشته باشید تعداد رشته ها در این نوع سیم و کابل سه می باشد. انواع کابل های افشان تک رشته، دو رشته و... مشهد نیز تولید می گردند که می توان بنابر نیاز یکی از آن ها را خریداری نمود. 

کابل 3x0.75 افشان مشهد از مواد عالی و درجه یکی در قسمت روکش و عایق نیز برخوردار است. رایج ترین متریال برای ساخت عایق کابل های مشهد PVC می باشد. بهتر است بدانید این متریال از ویژگی های مفید زیادی برخوردار است و کیفیت آن بسیار بالا می باشد. علاوه بر ویژگی هایی مثل ضد حریق بودن، مقاومت در برابر برخی از حلال ها و مواد شیمیایی و غیر سمی بودن، قیمت این ماده نیز بسیار پایین است. این کابل با استفاده از استانداردی به شماره ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 تهیه شده است. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان سه رشته 3x0.75 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 3x0.75 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
0.75×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری