برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان سه رشته 3x1.5 مشهد

  • کابل افشان سه رشته 3x1.5 مشهد
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 0.5/0.3 Kv 
  • اندازه 3x1.5 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان سه رشته 3x1.5 مشهد

کابل 3x1.5 افشان مشهد از متریالی ساخته شده است که از مقاومت و دوام بالایی برخوردار هستند. نحوه تولید این محصول به گونه ای است که از کابل های دیگر منعطف تر است و به همین دلیل شکنندگی در آن به هیچ وجه اتفاق نمی افتد. صنایع سیم و کابل مشهد وظیفه تولید و نظارت دقیق بر مراحل ساخت این محصول را بر عهده دارد و برای ساخت آن از متخصصان حرفه ای بهره مند شده است. بهتر است بدانید این شرکت موفق شده است در زمان کوتاهی استانداردهای لازم را کسب نماید. بنابراین از نظر ایمنی و کیفیت، محصولات مشهد از جایگاه خوبی برخوردار می باشند

کابل افشان 3x1.5 مشهد به نسبت سایر کابل های نیمه افشان و مفتولی، پرکاربردتر می باشد. این محصول از سطح انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و به همین دلیل به آن کابل نرم نیز گفته می شود. این نوع کابل کاربردی در سایزها و اندازه های متنوعی تولید می شود و کلیه آنها دارای متریال باکیفیت و بادوامی می باشند. در خصوص کسب اطلاعات فنی این محصول به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

کابل افشان 3 رشته 3x1.5 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان 3 رشته 3x1.5 مشهد

کابل افشان سه رشته 3x1.5 مشهد دارای دوام بالایی می باشد. ولتاژ اسمی نیز در این دسته کابل های مشهد در محدوده 300 تا 500 ولت و یا 600 تا 1000 ولت قرار می گیرد. حرف V مخفف کلمه ولت است که ممکن است در کنار ولتاژ مشاهده شود. این کابل مقاوم دارای سه رشته سیم و کابل می باشد که به صورت استاندارد در کنار یکدیگر قرار می گیرند. یک بخش مهم در این کابل سه رشته هادی می باشد که حتما باید از یک فلز رسانا برای ساخت آن بهره مند شد. بهترین فلز رسانایی که می توان برای ساخت هادی انواع سیم استفاده کرد، فلز مس می باشد. 

کابل 3x1.5 افشان مشهد بر مبنای استاندارد مرجع ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502   ساخته می شود. این مرجع در تمامی کابل های افشان مشهد مورد استفاده قرار می گیرد. متریال پی وی سی که به عنوان عایق در این محصول استفاده شده است مزیتی نسبت به عایق های دیگر مانند پلی اتیلن دارد و آن ضد حریق بودن و ثبات و پایداری بالای این ماده است. لازم به ذکر است کلاس هادی در این نوع سیم و کابل 2، 3، 4 و 5  می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان سه رشته 3x1.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 3x1.5 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1.5×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری