برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان سه رشته 3x1 مشهد

  • کابل افشان سه رشته 3x1 مشهد 
  • هادی از جنس مس 
  • عایق از نوع PVC 
  • ولتاژ اسمی 0.5-0.3 Kv 
  • اندازه 3x1 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان سه رشته 3x1 مشهد

کابل 3 رشته 3x1 افشان مشهد دارای ویژگی ها و مشخصات کاربردی و تخصصی می باشد که موجب افزایش کاربرد این کابل در محیطهای مختلف شده است. این محصول که در شرکت سیم و کابل مشهد تولید می گردد، دارای ساخت ویژه ای است که آن را منعطف ساخته است و به همین دلیل به کابل نرم نیز معروف می باشد. این کابل که دارای سه رشته سیم در داخل بدنه خود می باشد، می تواند جریان عبوری را به گونه ای عبور دهد که موجب به وجود آمدن یک میدان مغناطیسی در اطراف کابل می شود. اندازه این میدان در این کابل نسبت به سایر کابل ها پایین تر است، چرا که مقدار مقاومت ویژه این محصول بالا می باشد.

کابل افشان 3x1 مشهد از نوع قابل انعطاف است و ابعاد تعریف شده برای آن کاملا استاندارد می باشد. با توجه به منعطف بودن این محصول می توان به آسانی آن را خم کرد و یا به شکل دلخواه در آورد. این کابل کاربردی با کیفیت به شکلی طراحی شده است که می تواند در سیم کشی منازل و یا به منظور تامین انرژی نیروگاهها و.... مورد استفاده قرار بگیرد. اطلاعات تکمیلی در خصوص این محصول ایرانی بادوام در ادامه مطلب قابل مشاهده می باشد.  

کابل افشان سه رشته 3x1 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان 3x1 مشهد

کابل افشان سه رشته 3x1 مشهد از فلز رسانای مس برای ساخت هادی برخوردار شده است. از مهمترین دلایل به کارگیری این فلز مقاومت بسیار زیاد آن می باشد. خاصیت دیگر این فلز این است که موجب انعطاف پذیری بالایی در انواع سیم و کابل می شود. توجه داشته باشید عایق کابل های افشان مشهد از متریال پی وی سی ساخته می شوند. این متریال در اغلب کابل های افشان مشهد قرار گرفته است و خوشبختانه کیفیت عالی را برای محصول به همراه داشته است.

کابل 3x1 افشان مشهد از ولتاژ اسمی استانداردی بهره مند شده است که با واحد اندازه گیری V مشخص می شود، محدوده این ولتاژ در دو بازه 300 تا 500 ولت و یا 600 تا 1000 ولت قرار می گیرد. لازم به ذکر است سطح مقطع در این کابل برابر 3x1 میلیمتر مربع است. استاندارد شماره ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 در جهت تولید این اثر به کار گرفته شده است. دقت داشته باشید در انواع کابل افشان کلاس هادی طیف بین 2 تا 5 را در برمی گیرد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان سه رشته 3x1 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 3x1 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری