برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان سه رشته 3x2.5 مشهد

  • کابل افشان سه رشته 3x2.5 مشهد
  • هادی از جنس مس 
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 0.5-0.3  Kv
  • اندازه 3x2.5 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان سه رشته 3x2.5 مشهد

کابل 3x2.5 افشان مشهد توسط متخصصان و طراحان شرکت مشهد واقع در ایران ساخته شده است. توجه داشته باشید صنایع سیم و کابل مشهد دارای چندین سال سابقه در زمینه تولید این نوع محصولات می باشد و خوشبختانه موفق به دریافت نشان های ملی و بین المللی برتر متعددی در زمینه صنعت سیم و کابل نیز شده است. متخصصان این صنعت برای انواع کابل های افشان ویژگی انعطاف پذیر بودن را در نظر گرفته اند. این ویژگی در کابل های دیگر مانند کابل های مفتولی وجود ندارد.

کابل افشان 3x2.5 مشهد در دسته کابلهای ایرانی پرکاربرد قرار می گیرد. این دسته از سیم و کابل های افشان به هیچ عنوان دچار شکستگی نمی شوند و قادر هستند به آسانی خم شوند. بهتر است بدانید این محصول در محل های خشک برای مصارف عمومی الکتریکی در فشار متوسط مکانیکی کاربرد ویژه ای را دارا می باشد. این محصول از مزایای فنی بسیار مفیدی برخوردار است که در ادامه می توانید این ویژگی ها را مشاهده نمایید. 

کابل افشان سه رشته 3x2.5 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل افشان 3 رشته 3x2.5 مشهد

کابل افشان سه رشته 3x2.5 مشهد در قسمت هادی از فلز رسانای مس برخوردار شده است. این فلز جزو متریال های گران بها می باشد که ویژگی های مفید زیادی را با خود به همراه دارد. قابليت انعطاف پذيری و مقاومت بالا، آن را به عنوان متریال برتر برای ساخت هادی قرار داده است. خوشبختانه این محصول دارای سطح مقطع استانداردی است که در عنوان نیز مشخص شده است و واحد آن میلیمتر مربع می باشد. این نوع سیم و کابل بر اساس بهترین متریال موجود در بازار ساخته شده است. ولتاژ اسمی که با واحد اندازه گیری V مشخص می شود نیز در محدوده 300 تا 500 ولت و یا 600 تا 1000 ولت قرار می گیرد.

کابل 3x2.5 افشان مشهد دارای عایق بسیار مقاومی می باشد که از جنس پی وی سی می باشد. این عایق مقاومت بسیار بالایی در برابر برخی از حلال ها و مواد شیمیایی دارا می باشد. در ضمن این ماده از جمله متریال های غیر سمی می باشد که برای محیط زیست نیز پرفایده خواهد بود. استاندارد به کار برده شده برای ساخت این محصول کد ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502  می باشد. هادی این نوع کابل دارای کلاس 2، 3، 4 یا 5 می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان سه رشته 3x2.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 3x2.5 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
2.5×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری