برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان سه رشته 3x4 مشهد

  • کابل افشان سه رشته 3x4 مشهد
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی Kv 0.6/1  
  • اندازه 3x4 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان سه رشته 3x4 مشهد

کابل 3x4 افشان مشهد در دسته کابلهای تولید داخل قرار می گیرد. دقت داشته باشید این محصول دارای مراحل ساخت دقیقی است که در داخل شرکت سیم و کابل مشهد ساخته می شود.  این شرکت از قدمتی چندین ساله در جهت تولید انواع سیم و کابل برخوردار می باشد و خوشبختانه محصولاتی باکیفیت و استاندارد را نیز تولید می کند. این محصول به دلیل مقاومت بالایی که در برابر خطرات احتمالی دارد، طول عمر آن نیز به نسبت سایر کابل های موجود در بازار بیشتر است.

کابل افشان 3x4 مشهد با توجه به کاربرد مهمی که دارد، از پرتقاضاترین و پرفروش ترین محصولات در صنعت برق می باشد. بهتر است بدانید سبک بودن و منعطف بودن این کابل موجب پرکاربرد بودن آن شده است. قیمت بسیار مناسب در کنار کیفیت عالی از ویژگی های مهم دیگر این کابل ایرانی بادوام است. محصولات متنوع مشهد را می توانید در همین سایت مشاهده فرمایید. همچنین اطلاعات تکمیلی در خصوص این محصول در ادامه مطلب موجود است.

کابل افشان سه رشته 3x4 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان 3 رشته 3x4 مشهد

کابل افشان سه رشته 3x4 مشهد دارای ساختمان دقیقی می باشد. دقت داشته باشید ولتاژ اسمی مورد نیاز برای این محصول برابر با 300 تا 500 و 600 تا 1000 ولت است که بر اساس استاندارد ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 تعیین شده است. استانداردهای به کار گرفته شده در سیم و کابل های افشان مشهد یکسان می باشند و استفاده از آنها موجب دوام و طول عمر بالای محصول خواهد شد. تعداد رشته های موجود در این کابل عدد سه می باشد که به همراه سطح مقطع در عنوان مشخص شده است. واحد اندازه گیری ابعاد این محصول میلیمتر مربع می باشد. 

کابل 3x4 افشان مشهد در قسمت عایق دارای مقاومت بالا در برابر حریق و آتش سوزی است، چرا که متریال به کار برده شده برای ساخت عایق، پلیمر ضد حریق پی وی سی می باشد. هادی این نوع کابل که از جنس فلز مس می باشد، دارای کلاس 2، 3، 4 یا 5 می باشد. هادی مسی از وزن بسیار سبکی برخوردار است، در عین حال مقاومت آن در برابر خوردگی، زنگ زدگی و... بسیار بالا می باشد. لازم به ذکر است از فلز مس برای تمامی کابل های افشان مشهد استفاده می گردد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان سه رشته 3x4 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 3x4 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
4×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری