برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان سه رشته 3x6 مشهد

  • کابل افشان سه رشته 3x6 مشهد
  • هادی از جنس مس 
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی Kv 0.6/1 
  • اندازه 3x6 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان سه رشته 3x6 مشهد

کابل 3x6 افشان مشهد دارای مقاومت ویژه بالا می باشد که با جریان عبوری رابطه معکوس دارد. این کالای ایرانی توسط شرکت سیم و کابل مشهد تولید شده است. توجه داشته باشید این شرکت که از قدمت طولانی بالای 70 سال برخوردار است و در بازار جزو معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید سیم و کابل می باشد. خوشبختانه تنوع محصولات مشهد نسبتا بالا است و بنابراین انتخاب با آزادی بیشتری صورت می گیرد. برای اطلاع بیشتر شما عزیزان عرض می کنیم کابل افشان با نام کابل نرم نیز شناخته می شود که در دسته کابل های انعطاف پذیر قرار می گیرد. 

کابل افشان 3x6 مشهد دارای ساخت دقیق و طراحی کاربردی می باشد. کابل افشان که در دو دسته سبک و قدرت قرار می گیرد می تواند در کابل های ورودی و اتصال در وسایل برقی، لوازم منزل و یا برای تامین انرژی الکتریکی در فضای باز، زیر خاک، درون آب، داخل ساختمان، کانال های کابل کشی، نیروگاه ها و... مورد استفاده قرار گیرد. بهتر است بدانید کابل ها به سه نوع کابل افشان، کابل نیمه افشان و کابل مفتولی تقسیم می شوند و این نوع کابل در دسته پرکاربردترین آن ها می باشد. توجه داشته باشید ویژگی های فنی و کابردی بیشتری از این محصول در ادامه مطلب موجود می باشند. 

کابل افشان سه رشته 3x6 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل افشان 3 رشته 3x6 مشهد

کابل افشان سه رشته 3x6 مشهد از هادی مسی برخوردار می باشد. کلاس هادی در کابل های افشان شامل 2، 3، 4 یا 5 شده است. بهتر است بدانید فلز مس نسبت به دیگر فلزات رسانا مانند آلومینیوم، عملکرد بهتری را در قسمت هادی کابل افشان ایفا می کند. ابعاد و متریال به کار رفته در این نوع سیم و کابل بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی به شماره ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 تعیین گردیده اند. 

کابل 3x6 افشان مشهد از عایق PVC تهیه شده است. عایق پی وی سی از ویژگی های بسیار مفیدی برخوردار است. برای مثال این عایق در برابر ترک خوردگی ناشی از تنش در مجاورت مواد شیمیایی و شرایط جوی نامساعد و آتش سوزی بسیار مقاوم است. این کابل باکیفیت با سطح مقطع 3 در 6، قادر است ولتاژ نامی را در یک رنج مشخص از 300 تا 500 ولت و 600 تا 1000 ولت عبور دهد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان سه رشته 3x6 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 3x6 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
6×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری