برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان دو رشته 2x0.5 مشهد

  • کابل افشان دو رشته 2x0.5 مشهد
  • هادی از جنس مس 
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 0.5/0.3 Kv  0.6/1 - Kv
  • اندازه 2x0.5 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان دو رشته 2x0.5 مشهد

کابل 2x0.5 افشان مشهد متشکل از تعدادی سیم در ساختمان داخلی خود می باشد. سیم ها به طور منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و در نهایت بر روی آنها یک روکش و عایق مقاومی کشیده می شود. در واقع وظیفه اصلی روکش محافظت از آسیب دیدن سیم ها می باشد. شرکت ایرانی و دارای قدمت بالایی به اسم سیم و کابل مشهد سیم و کابل های کاربردی و مهمی را در انواع متفاوتی تولید می کند. توجه داشته باشید عمده محصولات تولید شده توسط این شرکت در همین سایت نیز موجود می باشند. 

کابل افشان 2x0.5 مشهد از ویژگی های بسیار مهم و منحصر به فردی برخوردار است، برای مثال انعطاف پذیری بالا از ویژگی های مهم این کابل است که موجب می گردد بتوان از آن در فاصله های کمتر استفاده کرد، به دلیل آنکه در فواصل بیشتر کارایی کابل کاهش پیدا می کند. از موارد مصرف این محصول کاربردی و مهم در سیم کشی منازل می باشد.  مشخصات فنی و ویژگی های کاربردی بیشتری از این نوع کابل نیز در ادامه مطلب ذکر شده است.

کابل افشان 2x0.5 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان 2x0.5 مشهد

کابل افشان دو رشته 2x0.5 مشهد در محل های خشک برای مصارف عمومی الکتریکی در فشار متوسط مکانیکی نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. جنس فلز رسانایی که در ساخت هادی این نوع کابل افشان به کار می رود مسی است. یکی از مهمترین دلایل استفاده از هادی مسی این است که رسانایی مس از هر نوع هادی دیگر بیشتر است. برای اطلاع شما عرض می کنیم، این نوع سیم و کابل افشان نرم، توانایی عبور دادن ولتاژ در یک رنج مشخص از 300 تا 500 ولت و 600 تا 1000 ولت را دارا می باشد.

کابل 2x0.5 افشان مشهد بر اساس استانداردی به شماره ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502  ساخته شده است. توجه داشته باشید کلاس هادی های موجود در سیم و کابل های افشان شامل 2، 3، 4 و 5 می باشد. عایق PVC از متداول ترین عایق های موجود برای ساخت کابل های افشان می باشد. توجه داشته باشید هزینه مصرفی ماده پی وی سی بسیار کم است و کارایی آن نیز بالا است. دیگر ویژگی خوب این نوع عایق مقاومت در برابر برخی از حلال ها می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان دو رشته 2x0.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 2x0.5 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
0.5×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری