برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان تک رشته 1x240 مشهد

  • کابل افشان تک رشته 1x240 مشهد 
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC 
  • ولتاژ اسمی 0.5/0.3 Kv  0.6/1 - Kv
  • اندازه 1x240 (mm2)
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان تک رشته 1x240 مشهد

کابل 1x240 افشان مشهد در دسته کابلهای بادوام ساخت ایران قرار دارد. این محصول دارای مقاومت الکتریکی بالایی در واحد طول می باشد، علت آن این است که پیچش تارها در طول کل سیم بیشتر است. لازم به ذکر است صنایع سیم و کابل مشهد که از قدمتی بیش از 70 سال برخوردار است و در بازار از شرکتهای معتبر ایرانی به شمار می رود، این نوع کابل ها را تولید می کند. این شرکت دارای مدیران متخصص و طراحان حرفه ای در زمینه تولید سیم و کابل می باشد.

کابل یک رشته افشان 1x240 مشهد از نظر انعطاف پذیری در سطح بالایی قرار می گیرد. اصولا تولید هر گونه کابلی به منظور انتقال جریان الکتریکی می باشد. قسمتهای مخلف کابل های برق عبارتند از یک نوع هادی، عایق و روکش. کاربرد این کابل انعطاف پذیر و مقاوم در جهت تامین انرژی نیروگاهها، منازل و ... مشهود است. در صورت سبک بودن نوع کابل افشان به عنوان کابل اتصال کابل های لوازم برقی نیز به کار برده می شود. توجه داشته باشید اطلاعات تکمیلی در رابطه با این محصول در ادامه مطلب قابل مشاهده است. 

 کابل افشان تک رشته 1x240 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان 1x240 مشهد

کابل افشان 1x240 یک رشته مشهد از فلز گران بهای مس در قسمت هادی بهره مند شده است.  فلز مس از معادن موجود در جهان استخراج می شود و به دلیل ساختار خود، بسیار نزدیک به فلز به طلا و نقره می باشد و در صنعت سیم و کابل نیز جزو بهترین فلزهای رسانا محسوب می شود. کلاسی که برای هادی های موجود در سیم و کابل های افشان درنظر گرفته شده است 2، 3، 4 و 5  می باشد. لازم به ذکر است در کابل های افشان میزان ولتاژ اسمی استاندارد در دو گستره 300-500 ولت و یا 600- 1000 ولت مشخص می شود. 

کابل 1x240 افشان مشهد مجهز به بهترین قطعات می باشد، چرا که از استاندارد ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 برای ساخت برخوردار شده است. عایق پی وی سی در این محصول استفاده شده است. با توجه به مزایای زیاد و هزینه های کم این ماده امروزه از آن در صنعت سیم و کابل بیش از پیش استفاده می گردد. در ضمن این ماده از دو ویژگی مهم غیرسمی بودن و ضد حریق بودن برخوردار است.  

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان تک رشته 1x240 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 1x240 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
240×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری