برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان تک رشته 1x95 مشهد

  • کابل افشان تک رشته 1x95 مشهد
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 0.5/0.3 Kv  0.6/1 - Kv
  • اندازه 1x95 (mm2)
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان تک رشته 1x95 مشهد

کابل 1x95 افشان مشهد در دسته سیم های بادوام و دارای طول عمر بالا قرار می گیرد، چرا که متریال آن از بهترین های بازار می باشد. خوشبختانه صنایع سیم و کابل مشهد که این نوع کابل افشان تک رشته را نیز تولید می کند، در بین مصرف کنندگان از جایگاه بالایی برخوردار می باشد و بالطبع رضایت مشتریان را نیز جلب نموده است. کاربرد این محصول در تجهیزات و محیطهایی که نیاز به سیم هایی با انعطاف پذیری زیادی دارند و یا کابل هایی در اتصالات متحرک مشهود است.

کابل افشان یک رشته 1x95 مشهد با توجه به کاربرد بسیار مهمی که دارد، از مهمترین و پرتقاضاترین محصولات در صنعت برق می باشد. کابل افشان سبک در کابل های ورودی و اتصال در وسایل برقی، لوازم منزل و...  استفاده می شود. نوع دیگر کابل های افشان که با نام قدرت شناخته می شوند برای تامین انرژی الکتریکی در فضای باز، زیر خاک، درون آب، داخل ساختمان، کانال های کابل کشی، نیروگاه ها و... مورد استفاده قرار می گیرند. توجه داشته باشید ویژگی های فنی و کابردی بیشتری از این محصول در ادامه مطلب موجود می باشند. 

کابل افشان تک رشته 1x95 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان 1x95 مشهد

کابل افشان 1x95 مشهد دارای شماره استاندارد ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 می باشد و به همین جهت مشتریان با آرامش خاطر بیشتری می توانند این محصول را خریداری نمایند. از فلز مس در ساخت هادی این نوع سیم و کابل استفاده شده است که از ویژگی های آن می توان گفت دارای هدایت الکتریکی دو برابر آلومینیوم و 30 برابر فولاد است. علاوه بر آن از مقاومت زیادی در برابر خوردگی و زنگ زدگی ناشی از بخار و آب برخوردار می باشد. کلاس هادی های موجود در سیم های افشان شامل 2، 3، 4 و 5  می باشد.

کابل 1x95 افشان یک رشته مشهد از عایقی به نام پی وی سی در ساختمان داخلی خود برخوردار می باشد. بهتر است بدانید PVC نوعی پلیمر پلاستیکی است که یکی از پرکاربردترین و با ارزش ترین محصولات این صنعت می باشد و دارای مزیتهای زیادی مانند ضدحریق بودن، سمی نبودن، مقاوم بودن و.... می باشد. سطح مقطع موجود برای این کابل برابر یک در 95 میلیمتر مربع می باشد. در ضمن میزان ولتاژ اسمی کابل های افشان در بازه های 300-500 ولت و یا 600- 1000 ولت تعریف شده است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان تک رشته 1x95 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 1x95 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
95×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری