برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x120 مشهد

  • سیم افشان 1x120 مشهد
  • دارای هادی از جنس مس تابیده شده
  • دارای عایق PVC
  • دارای ولتاژ اسمی 300/500 V و  450/750 V
  • دارای ابعاد 1x120 میلیمتر
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x120 مشهد

سیم  1x120 افشان مشهد در ایران تولید می شود و کیفیت مرغوبی را دارا می باشد.  بهتر است بدانید متخصصان ایرانی فعال در شرکت سیم و کابل مشهد مسئولیت تولید این نوع سیم و کابل را بر عهده دارند. در حال حاضر تولید کنندگان بسیار زیادی در بازار سیم و کابل در ایران وجود دارند که از معتبرترین آنها می توان به صنایع سیم و کابل مشهد اشاره کرد. این شرکت دارای قدمت و سابقه طولانی می باشد و در بازارهای داخلی و خارجی نیز بسیار معتبر و شناخته شده است.

سیم افشان 1x120 مشهد در دسته سیم های پرقدرت و دارای عمر طولانی قرار می گیرد، چرا که متریال آن دارای کیفیت فوق العاده ای می باشند. بهتر است بدانید این محصول در کنار کیفیت عالی، از نظر قیمتی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. با توجه به اینکه تنوع محصولات شرکت مشهد بالا است، می توانید بنابر اندازه محیط و کاربرد، بهترین محصول را انتخاب نمایید. اطلاعات تکمیلی فنی این محصول در زیر قابل مشاهده می باشد. 

سیم افشان 1x120 مشهد

مشخصات فنی و مزایای سیم افشان 1x120 مشهد

سیم رشته ای 1x120 مشهد کاربرد بسیار مهمی در جهت اتصالات مدارهای روشنایی، داکت های زیر زمینی، ماشین آلات و تابلوهای فرمان دارا می باشد. بهتر است بدانید استفاده از این نوع سیم و کابل در محل های خشک بیشتر توصیه می شود. توجه داشته باشید استفاده از آن به طور مستقیم زیردیوار مجاز نمی باشد. پی وی سی به عنوان عایق در این نوع سیم و کابل به کار رفته است. این متریال نسبت به عایق های روغنی و مشابه که در گذشته استفاده می شده است مقاوم تر است و در عین حال از قیمت مناسب تری نیز برخوردار می باشد. 

سیم افشان 120 مشهد دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی می باشد، چرا که هادی آن از جنس مس می باشد. از دیگر مزایای این فلز کاربردی و مهم می توان گفت مصرف انرژی آن نسبت به هادی آلومینیومی بسیار پایین تر است. با توجه به تابیده شدن مس در هادی، می توان انعطاف پذیری بالایی را از این سیم انتظار داشت. نکته پایانی قابل ذکر ولتاژ اسمی این نوع کابل است که در انواع سیم های افشان متفاوت است و در دو بازه 00/500 V 3 و 450/750 V قرار می گیرد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x120 مشهد و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x120 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
سیم افشان
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
120×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری