برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم کیسه ای 2x0.5 مشهد

  • سیم کیسه ای 2x0.5 مشهد
  • هادی از جنس مس تابیده شده
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 0.5/0.3 Kv
  • اندازه 2x0.5 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم کیسه ای 2x0.5 مشهد

سیم 2x0.5 کیسه ای مشهد دارای انعطاف پذیری بسیار زیادی است و کاربرد بسیار مهمی در جهت ارتباط وسایل الکتریکی قابل حمل با نیروی برق را دارا می باشد. شرط مهمی که در محل مورد نظر نصب این سیم باید وجود داشته باشد این است که فشار مکانیکی در آن مکان بسیار کم باشد. توجه داشته باشید این سیم کیسه ای بادوام در شرکت سیم و کابل مشهد در دو اندازه مختلف تولید می گردد و در حال حاضر از طریق همین سایت قابل خریداری است.

سیم کیسه ای 2x0.5 مشهد دارای حجم بسیار کمی است و در واقع فضای کمی را نیز اشغال می کند. علاوه بر حجم کم، وزن این محصول نسبت به سایر انواع سیم و کابل نیز کمتر است و به همین دلیل در دسته کابل های سبک قرار می گیرد. این نوع سیم در قسمت بدنه خارجی از روکش برخوردار شده است، چرا که رشته های سیم به محافظت بیشتری نیاز دارند. اطلاعات تکمیلی در خصوص این محصول ایرانی مقاوم در ادامه همین صفحه قابل مشاهده می باشد. 

سیم کیسه ای 2x0.5 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی سیم کیسه ای 2x0.5 مشهد

سیم کیسه ای 2x0.5 مشهد دارای قسمت مهمی به نام هادی است. این سیم باکیفیت از هادی مسی از نوع تابیده شده، برخوردار شده است. یکی از مزایای این نوع هادی قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالای آن می باشد. عایق موجود در این سیم با استفاده از متریال PVC ساخته شده است. پی وی سی مشخصات مهمی را دارا می باشد که برای انواع سیم و کابل ها بسیار مناسب است. این متریال در مقابل انتشار آتش مقاوم است، قدرت خم شوندگی و دوام بالایی را به همراه دارد، دیگر آن که از دسته متریال های غیر سمی است. در ضمن غلاف استفاده شده در این نوع سیم نیز با استفاده از پی وی سی ساخته شده است.

سیم 2x0.5 کیسه ای مشهد توسط استانداردی با شماره ISIRI607-52 , IEC 227 ساخته شده است. این استاندارد به متخصصان و سازندگان کمک می کند تا محصول نهایی بی نقص و با کیفیتی را روانه بازار گردانند. این سیم کیسه ای به گونه ای طراحی شده است که در دمای بالا استفاده از آن مجاز نمی باشد. این سیم و کابل در ولتاژ ۳۰۰-۵۰۰ ولت براحتی می تواند محیط را تحمل نماید و عملکرد مثبتی را ارائه دهد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم کیسه ای 2x0.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت سیم 2x0.5 کیسه ای مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
سیم کیسه ای
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
0.5×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری