برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم کیسه ای 2x0.75 مشهد

  • سیم کیسه ای 2x0.75 مشهد 
  • هادی از جنس مس تابیده شده
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 0.5/0.3 Kv
  • اندازه 2x0.75 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم کیسه ای 2x0.75 مشهد

سیم 2x0.75 کیسه ای مشهد دارای مزیت‌ها و ویژگی های منحصر به فرد بسیاری است. این سیم به گونه ای ساخته شده است که از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار می باشد. سیم و کابل مشهد تولید کننده و توزیع کننده سیم کیسه ای می باشد. در حال حاضر این سیم در دو اندازه متفاوت تولید می گردد. با توجه به محیط و نیاز خود می توانید یکی از این دو سیم را انتخاب نمایید. صنایع سیم و کابل مشهد در ایران از جمله شرکتهای معتبری است که قدمتی بیش از هفتاد سال را دارا می باشد. 

سیم کیسه ای 2x0.75 مشهد از کیفیت عالی و مناسبی برخوردار می باشد و وظیفه اصلی آن برقراری ارتباط بین وسایل الکتریکی با نیروی برق می باشد. توجه داشته باشید در مکانهایی می توان این سیم را نصب نمود که فشار مکانیکی زیاد نباشد. این سیم کاربردی دارای حجم و وزن بسیار کمی نسبت به سایر سیم و کابل ها می باشد. سیم کیسه ای مشهد در کنار سایر انواع سیم و کابل های تولید شده توسط همین برند در در همین سایت قابل خریداری می باشد. اطلاعات جامع در مورد این سیم در ادامه مطلب موجود است.

سیم کیسه ای 2x0.75 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی سیم کیسه ای 2x0.75 مشهد

سیم کیسه ای 2x0.75 مشهد با استفاده از استاندارد ISIRI607-52 , IEC 227 ساخته شده است. این استاندارد موجب طراحی و مونتاژ دقیق قطعات موجود در سیم خواهد شد. عایق این سیم کابردی از جنس PVC می باشد. پی وی سی مزایای بسیار زیادی را دارا می باشد، برای مثال این نوع عایق قدرت خم شوندگی و دوام بالایی را دارا می باشد. وضوح و شفافیت این متریال نیز نسبت به سایر مواد بالاتر است، در مقابل حریق نیز مقاومت بالایی دارد. این ماده بسیار ویژگی های دیگر را نیز به همراه دارد که برای این نوع سیم بهترین گزینه است.

سیم 2x0.75 کیسه ای مشهد در دمای بالا مجاز به استفاده نمی باشد. این نوع سیم به گونه ای طراحی شده است که ولتاژ  ۳۰۰ الی ۵۰۰ ولت را براحتی تحمل ‌کند. هادی موجود در این نوع سیم و کابل از جنس مس تابیده شده است. یکی از ویژگی های مهم این هادی این است که قابلیت انعطاف پذیری سیم را افزایش می دهد. بهتر است بدانید غلافی که در این سیم نیز وجود دارد از جنس پی وی سی است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم کیسه ای 2x0.75 مشهد و یا اطلاع از قیمت سیم 2x0.75 کیسه ای مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
سیم کیسه ای
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
0.75×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری