برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم نایلون 2x0.5 مشهد

  • سیم نایلون 2x0.5 مشهد 
  • هادی از جنس مس تابیده شده 
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 0.3/0.3 Kv 
  • اندازه 2x0.5 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم نایلون 2x0.5 مشهد

سیم 2x0.5 نایلون مشهد دارای روکش باکیفیتی می باشد که به صورت دولا بر روی ساختمان بدنه قرار می گیرد. کاربردهای فراوان این سیم، آن را در بازار پرفروش ساخته است. در برق کشی ساختمان ها در مصارف خانگی، در برخی صنایع و کارهای تجاری نیز می توان این نوع سیم و کابل مشهد را مشاهده نمود. انواع مختلف این سیم در همین سایت موجود است. کیفیت عالی این محصول موجب می شود طول عمر آن نیز افزایش یابد. 

سیم نایلونی 2x0.5 مشهد از انعطاف پذیری بالایی نسبت به سایر سیم ها برخوردار است. این سیم در دسته بندی سیم و کابلها زیرمجموعه سیم و کابل افشان قرار می گیرد. توجه داشته باشید در کنار منعطف بودن، این سیم از ظرافت بسیار زیادی برخوردار است و کمی نسبت به سایر محصولات ضعیف تر است، بنابراین بهتر است در به کارگیری آن دقت بیشتری را داشته باشید تا از آسیب رسیدن و فشار به آن جلوگیری شود. در ادامه مطلب می توانید بیشتر با ویژگی های فنی و کاربردی این سیم آشنا شوید.

سیم نایلون 2x0.5 مشهد

مزایا و ویژگی های کاربردی سیم نایلون 2x0.5 مشهد

سیم نایلون 2x0.5 مشهد از ولتاژ اسمی به میزان 300/300 ولت برخوردار شده است. مس تابيده شده با قابليت انعطاف پذيری بالا به عنوان هادی این سیم انتخاب شده است. فرم ظاهری این نوع سیم به صورت دوتایی است که رنگ روکش آن نیز سفید رنگ می باشد. با توجه به ظاهر متفاوت آن، تشخیص این سیم از سایر انواع سیم و کابل آسان تر است. بهتر است بدانید این نوع سیم دارای متراژ صد متری است. لازم به ذکر است استفاده از این سیم در دمای بالا مجاز نمی باشد، دلیل آن نیز حساس بودن و ظریف بودن این کابل است. 

سیم 2x0.5 نایلونی مشهد دارای سطح مقطعی به واحد (mm2)  می باشد که اندازه آن 2 در 0.5 ولت می باشد. عایق در این سیم از جنس پی وی سی است. ایمنی بالا، پایداری شیمیایی  و هزینه پایین از ویژگی های مهم متریال PVC می باشد. این ماده از رایج ترین موادی است که به عنوان عایق در انواع سیم و کابل استفاده می شود. ISIR607-42 , IEC 60227 شماره استانداردی است که برای ساخت این محصول و دیگر محصولات نایلونی مورد استفاده قرار می گیرد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم نایلون 2x0.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت سیم 2x0.5 نایلون مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
سیم نایلونی
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
0.5×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری