برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم نایلون 2x1 مشهد

  • سیم نایلون 2x1 مشهد
  • هادی از جنس مس تابیده شده
  • عایق از نوع PVC 
  • ولتاژ اسمی 0.3/0.3 Kv 
  • اندازه 2x1 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم نایلون 2x1 مشهد

سیم 2x1 نایلون مشهد در دسته سیم های افشان قرار می گیرد و بنابراین انعطاف پذیری بالایی را دارا می باشد. استفاده از این سیم نایلونی در سیم کشی ساختمان های مختلف مانند ساختمان های تجاری، اداری، دولتی و مسکونی متداول است. این سیم نایلونی تحت نظر متخصصان صنایع سیم و کابل مشهد ساخته شده است. نحوه ساخت آن بدین صورت است که دو سیم نازک بهم چسبیده با هم ترکیب شده اند و از یک سیم آن برای اتصال فاز و سیم دیگری برای نول به کار برده می شود و در نهایت این چیدمان، تشکیل یک سیم نایلونی را داده است.

سیم نایلونی 2x1 مشهد معمولا در فضاهایی با فشار مکانیکی بسیار پایین مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانید این سیم نسبت به سایر سیم های برق ضعیف تر و ظریف تر است و به همین در وسایل برقی پرمصرف استفاده از آن مجاز نمی باشد. حتما به روکش سیم نیز توجه داشته باشید که در تمام سطح سیم سالم و بدون هر نوع خوردگی باشد. با توجه به ظرافت بالای آن، در صورت ساخت اشتباه، امکان پوسیدگی و خرابی این سیم وجود دارد. اطلاعات بیشتری در مورد این محصول در ادامه مطلب موجود می باشد. 

سیم نایلون 2x1 مشهد

مشخصات فنی و مزایای سیم نایلون 2x1 مشهد

سیم نایلون 2x1 مشهد از مس تابيده شده با قابليت انعطاف پذيری بالا در قسمت هادی تهیه شده است. روکش سفیدی بر روی لایه بیرونی این نوع سیم و کابل کشیده می شود که دارای ظرافت و ضخامت کمتری نسبت به سایر روکش سیم ها می باشد. بهتر است بدانید یکی از مهمترین دلایل نرمی و انعطاف پذیری زیاد این سیم، روکش موجود بر روی آن می باشد. ابعادی که در عنوان مشاهده می کنید به واحد میلیمتر مربع تعیین شده اند و ابعاد سطح مقطع این کابل می باشند.

سیم 2x1 نایلونی مشهد به صورتی طراحی شده است که استفاده از آن در دمای بالا مجاز نمی باشد. این سیم از ولتاژ اسمی به میزان 300/300 ولت بهره مند شده است. در واقع در این میزان می تواند عملکرد موثری را ارائه دهد. شماره استانداردی که برای ساخت این محصول در نظر گرفته شده است برابر با ISIR607-42 , IEC 60227 می باشد. عایق موجود در این سیم از نوع پی وی سی است. بهتر است بدانید غیر سمی بودن، ایمنی بالا، دوام بسیار بالا و هزینه پایین از مشخصات مهم و منحصر به فرد متریال PVC می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم نایلون 2x1 مشهد و یا اطلاع از قیمت سیم 2x1 نایلون مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
سیم نایلونی
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری