برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x95 مشهد

  • سیم افشان 1x95 مشهد
  • دارای هادی از جنس مس تابیده شده
  • دارای عایق PVC
  • دارای ولتاژ اسمی 300/500 V و  450/750 V 
  • دارای ابعاد 1x95 میلیمتر
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x95 مشهد

سیم  1x95 افشان مشهد در دسته سیم های بسیار مقاوم و کاربردی می باشد که در ایران تولید می گردد. بهتر است بدانید یکی از اهداف مهم مدیران صنایع سیم و کابل مشهد تولید محصولات با کیفیت، ثبات در تولید و جلب رضایت مشتریان می باشد که در این راه نیز از موفقیت بالایی برخوردار می باشند و موفق شده اند بیش از 70 سال به فعالیت در این مسیر ادامه دهند. در این شرکت علاوه بر سیم های افشان، انواع سیم و کابل مفتولی، کابل های مخابراتی، خود نگهدار، فرمان، کنترل و... نیز تولید می گردند. 

سیم افشان 1x95 مشهد با نام سیم انعطاف پذیر یا سیم قابل انعطاف نیز شناخته می شود. رشته ها و متریالی که در این نوع سیم استفاده می شوند، این محصول را نسبت به سایر سیم ها منعطف تر ساخته اند. همچنین نحوه قرارگیری این رشته ها در میزان بیشتر انعطاف پذیری موثر است. بهتر است بدانید سیم افشان مشهد در کنار کیفیت مناسب از قیمت به صرفه، عمر طولانی و بسیاری ویژگی های فنی دیگر برخوردار می باشد که در ادامه می توانید این موارد را مشاهده نمایید.

سیم افشان 1x95 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی سیم افشان 1x95 مشهد

سیم رشته ای 1x95 مشهد دارای سه قسمت مهم می باشد که در همین قسمت نوع متریال و فواید آنها را خواهیم گفت. متریال پی وی سی به کار رفته در قسمت عایق از بهترین متریال موجود در این صنعت می باشد که دارای کاربرد زیاد و هزینه بسیار کمی است. ولتاژ اسمی از موارد مهم در انواع سیم و کابل ها است که در سیم های افشان شامل دو بازه 300 تا 500 و 450 تا 750 ولت می باشد.

سیم افشان 95 مشهد مقاومت مکانیکی بالایی دارد و می تواند تنش ها و ضربه های ناگهانی را به راحتی تحمل نماید، چرا که هادی آن مسی است. این هادی بسیار مقاوم است و در عین حال مصرف انرژی کمتری را نسبت به نمونه های مشابه با هادی آلومینیومی دارا می باشد. این نوع سیم بیشتر به منظور تأمین انرژی الکتریکی در محیطهای خشک، داخل ساختمان، کانالهای کابل کشی، نیروگاه ها، مصارف صنعتی،  مراکز توزیع و نیز شبکه های مصرف مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این سیم در زیر دیوار توصیه نمی شود. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x95 مشهد و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x95 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
سیم افشان
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
95×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری