برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیوم دو رشته 2x10 مشهد

  • کابل آلومینیوم دو رشته 2x10 مشهد
  • هادی از جنس آلومینیوم 
  • عایق از نوع شیلد SOZ 
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت 
  • اندازه 2x10 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیوم دو رشته 2x10 مشهد

کابل آلومینیوم 2x10 دو رشته مشهد از کیفیت بسیار عالی و مدل استانداردی برخوردار می باشد. این محصول که توسط صنایع مشهد تولید می گردد؛ دارای دو رشته می باشد. توجه داشته باشید شرکت سیم و کابل مشهد با تکیه بر کادر مجرب خود موفق شده است، سهم بزرگی از بازار این صنعت را از آن خود سازد. انواع کابل های تولید شده در شرکت مشهد در همین سایت قابل مشاهده می باشند و می توانید با مراجه به صفحه مربوطه اطلاعات مربوط به آن هارا نیز مشاهده نمایید.

کابل مفتولی با هادی آلومینیوم 2x10 مشهد در کنار کیفیت عالی، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. کابل های مسی به دلیل پرهزینه بودن فلز مس گران قیمت می باشند و به همین دلیل در بسیاری موارد از فلز پرکاربرد و با دوام آلومینیوم استفاده می شود. اصولا تولید هر گونه کابلی به منظور انتقال جریان الکتریکی می باشد و در شبکه های توزیع برق، کشتی ها و هواپیماها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی های فنی این کابل مقاوم به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

کابل آلومینیوم دو رشته 2x10 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل آلومینیوم دو رشته 2x10 مشهد

کابل آلومینیوم با شیلد مسی دو رشته 2x10 مشهد از هادی آلومینیومی برخوردار شده است. کلاس هادی به کار رفته در این محصول عدد 2 می باشد. از لایه های این کابل می توان به دو لایه آرمور و بدینگ اشاره کرد و روکش نیز  به عنوان لایه نهایی این مدل از سیم و کابل وجود دارد. ماده پی وی سی که دارای مزایای فراوان می باشد و معمولا در این صنعت کاربرد موثری در زمینه عایق و روکش کابل ها دارد، به عنوان جنس روکش و بدینگ به کار گرفته شده است. آرمور هم از رشته های فولادی و آلومینیوم ساخته شده است. با توجه به این متریال این محصول می تواند سالیان سال عمر داشته باشد.

کابل آلومینیوم 2x10 مشهد از نوع شیلددار می باشد. شیلد که همان عایق به کار رفته در کابل است به نام SOZ شناخته می شود. بهتر است بدانید در کابل های مختلف نوع عایق ها متفاوت است. برای مثال در انواع دیگر کابل های مشهد از پی وی سی نیز برای ساخت عایق استفاده شده است. عایق یا شیلد به کار رفته در این محصول ترکیبی از رشته های استرند شده مسی و پلی اتیلن کراسلینک می باشد. نوارهای مسی نیز می تواند در این ترکیب قرار بگیرد. ولتاژ اسمی استاندارد این کابل کاربردی و مقاوم بین 600 تا 1000 ولت می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیوم دو رشته 2x10 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل آلومینیوم 2x10 دو رشته مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
10×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری