برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل انعطاف پذیر شیلدار 4x2.5 مشهد

  • کابل انعطاف پذیر شیلدار 4x2.5 مشهد 
  • دارای عایق PVC
  • دارای وزن 276 کیلوگرم
  • دارای ولتاژ اسمی بین 500-300 ولت
  • دارای اندازه 4x2.5 متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل انعطاف پذیر شیلدار 4x2.5 مشهد

کابل شیلدار انعطاف پذیر  4x2.5 مشهد دارای متریال و مواد باکیفیت و بادوامی می باشد. شرکتی که این محصول را تولید کرده، مشهد نام دارد. صنایع سیم و کابل مشهد بیش از سه دهه است که در ایران به فعالیت در زمینه تولید انواع سیم و کابل مشغول می باشد. دقت داشته باشید انعطاف این کابل بسیار بالا می باشد و کیفیت قطعات بسیار بالاست، به همین دلیل موفق شده است رضایت مشتریان را تا حدود زیادی به دست آورد. 

کابل شیلدار 4 رشته 4x2.5 مشهد در دسته کابل های افشان قرار می گیرد. بهتر است بدانید کابل شیلددار از یک لایه محافظ داخلی برخوردار می باشد. برای اطلاع بیشتر شما عرض می کنیم هدف اصلی شیلد دار کردن این نوع کابل این است که از سیگنال ها و اطلاعات جاری در برابر هر گونه مشکل الکتریکی و مکانیکی محافظت کند. برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ویژگی های این محصول به ادامه مطلب دقت فرمایید.

کابل انعطاف پذیر شیلدار 4x2.5 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل انعطاف پذیر شیلددار 4x2.5 مشهد

کابل افشان شیلددار 4x2.5 مشهد دارای وزنی به میزان 276 کیلوگرم است. این محصول سنگین ترین وزن را در میان سیم های شیلدار تولید شده در شرکت مشهد دارا می باشد. آگاهی از این نکته ضروری است که برای ساخت شیلد معمولا از فلزاتی مانند مس، آلومینیوم و سایر فلزات رسانا استفاده می شود. ابعاد این نوع سیم و کابل مقاوم که از نوع افشان می باشد برابر با 4 در 2.5 متر می باشد. لازم به ذکر است ساختمان این کابل پرقدرت از نوع Class5 Copper می باشد. توجه داشته باشید کلیه استانداردهای لازم جهت تولید محصولات رعایت شده است و این کابل دارای استاندارد ۶۰۷ نیز می باشد. 

کابل 4x2.5 انعطاف پذیر شیلدار مشهد از ولتاژ اسمی استانداردی برخوردار است که در محدوده بین 300 تا 500 ولت عملکرد موثری را به انجام می رساند. توجه نمایید تعداد رشته های این کابل 4 عدد می باشد. بهتر است بدانید در شرکت مشهد کابلهای شیلددار 2 و 3 رشته نیز تولید می شوند. عایقی که برای این کابل استفاده شده است از نوع پی وی سی است. عایق pvc مقاومت بالایی در دمای 5- درجه به بالا را دارا می باشد، همچنین در برابر هرگونه کپک زدگی و حریق مقاوم است و علاوه بر این ها بسیاری مزایای دیگر را دارا می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل انعطاف پذیر شیلدار 4x2.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل شیلدار انعطاف پذیر  4x2.5 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل شیلد دار
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
2.5×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری