برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل انعطاف پذیر شیلدار 4x1.5 مشهد

  • کابل انعطاف پذیر شیلدار 4x1.5 مشهد
  • دارای عایق PVC
  • دارای وزن 202 کیلوگرم
  • دارای ولتاژ اسمی بین 500-300 ولت
  • دارای اندازه 4x1.5 متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل انعطاف پذیر شیلدار 4x1.5 مشهد

کابل شیلدار انعطاف پذیر 4x1.5 مشهد داری ضخامت و اندازه بسیار استانداردی است که موجب استحکام این محصول شده است. صنایع سیم و کابل مشهد انواع سیم و کابلهای مقاوم و بادوام از جمله این نوع کابل را تولید می کند. توجه داشته باشید پرسنل و نیروهای انسانی این شرکت دارای دانش تخصصی در زمینه مربوطه می باشند، علاوه بر آن از ماشین آلات و تکنولوژی بروز برای تولید انواع سیم و کابل استفاده می شود. کابل شیلدار مشهد دارای انواع متفاوتی از نظر اندازه، تعداد رشته و... می باشد و اطلاعات مربوط به تمامی آنها در همین سایت موجود می باشد.

کابل شیلدار 4 رشته 4x1.5 مشهد در صنایعی که از ابزار دقیق استفاده می شود، کاربری آن بیشتر به چشم می خورد. توجه داشته باشید از کابل انعطاف پذیر شیلد دار در مکان هایی که دقت در ارسال اطلاعات بسیار مهم است، بیشتر استفاده می شود. همانطور که در عنوان کابل مشخص است می تواند در دسته افشان نیز قرار بگیرد. این نوع کابل شیلدار چهار رشته نیز دارای ویژگی های فنی بیشتری است که در ادامه مطلب به آنها اشاره شده است.

کابل انعطاف پذیر شیلدار 4x1.5 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل انعطاف پذیر شیلددار 4x1.5 مشهد

کابل افشان شیلددار 4x1.5 مشهد دارای ولتاژ اسمی است که در بازه بین 300 تا 500 ولت عمل می کند. این کابل دارای ساختمانی با کلاس آن 5 و از نوع Cooper می باشد. در ضمن این کابل در دسته کابلهای دارای 4 رشته قرار می گیرد که در دسته تعداد رشته های بالا در میان کابلهای شیلدار مشهد قرار می گیرد. توجه داشته باشید اندازه ای که برای این نوع سیم و کابل افشان، مناسب در نظر گرفته می شود، 4 در 1.5 متر می باشد.

کابل 4x1.5 انعطاف پذیر شیلدار مشهد دارای عایق بسیار مقاومی از جنس پی وی سی می باشد. بهتر است بدانید یکی از مهمترین ویژگی های این نوع عایق این است که غیر قابل اشتعال بوده، بدان معنا که در زمان حریق، باعث هدایت آتش نمی‌شود و آن را مهار می کند. وزن این کابل پرقدرت و مقاوم نیز برابر با 202 کیلوگرم می باشد. لازم به ذکر است شیلد یا لایه محافظ این کابل پرقدرت باید از یک فلز هادی و رسانا ساخته شود و معمولا از جنس مس یا آلومینیوم است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل انعطاف پذیر شیلدار 4x1.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل شیلدار انعطاف پذیر 4x1.5 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل شیلد دار
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1.5×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری