برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مخابراتی هوایی 2 زوج 0.6 مشهد

  • کابل مخابراتی هوایی 2 زوج 0.6 مشهد 
  • دارای هادی از جنس مس آنیل شده 
  • دارای عایق پلی اتیلن 
  • دارای وزن 30 کیلوگرم
  • دارای قطر 0.60 میلیمتر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مخابراتی هوایی 2 زوج 0.6 مشهد

کابل هوایی 2 زوج 0.6 مشهد از محصولات تولید شده توسط صنایع سیم و کابل مشهد می باشد که دارای طراحی تخصصی و بسیار دقیقی است. این کابل هوایی که از نوع مخابراتی می باشد در دسته کابل های خود نگهدار قرار می گیرد. برای اطلاع بیشتر عرض می کنیم که این کابلها در ابتدا در فرانسه تولید می شدند و بیشترین کاربرد آنها برای خط های تلفن و انتقال برق می باشد. کابلهای زمینی نیز در شرکت سیم و کابل مشهد نیز تولید می شوند که اطلاعات آنها در همین سایت قابل مشاهده می باشد.

کابل مخابراتی 2 زوج 0.6 هوایی مشهد امروزه دارای کاربرد گسترده تری شده است و می تواند بجای کابل زمینی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در مناطق نیمه شهری یا روستایی که می توان تعداد خانه های کمتری را مشاهده کرد، استفاده از این کابل رایج است. از دیگر اماکنی که می توانید این نوع کابل را مشاهده نمایید روی تیر نصب شده و یا بر روی دیوار می باشد. این نوع کابل های مخابراتی دارای تعداد زوج های متفاوتی می باشد. دقت داشته باشید زوج‌ها با رنگ‌های متناسبی که به منظور شناسایی تعیین شده اند، در لایه‌های هم مرکز به هم تابیده می‌شوند.

کابل مخابراتی هوایی 2 زوج 0.6 مشهد

کاربردهای فنی و مزایای کابل مخابراتی هوایی 2 زوج 0.6 مشهد

کابل مخابراتی هوایی 2 زوج مشهد در تاسیسات تلفن خارج ساختمان و شبکه های محلی زیر زمین به کار برده می شود. بهتر است بدانید این کابلها از نظر ساختار به دو دسته كابل هوايی با هادی لخت و كابل هوايی با هادی روكش دار طبقه بندی می گردند که در این محصول هادی روکش داری از جنس مس آنیل شده مشاهده می کنیم. قطری که برای این هادی در نظر گرفته شده است 0.60 میلیمتر می باشد. دیگر آن که این نوع کابلها معمولا دارای جنس آلومینیوم می باشند. وزن مشاهده شده در این محصول 30 کیلوگرم است.

کابل هوایی 0.6 مخابراتی مشهد با استفاده از استاندارد شرکت مخابرات ایران VDE 0815-0812,(TCI) ساخته شده است. پوشش حفاظ الکترواستاتیک کابل نوار پلی استر، نوار پلی استر آلومینیوم، به همراه سیم زمین از جنس مسی می باشد که قطر آن 0.40 است. عایق این کابل مخابراتی هوایی پلی اتیلن است، این متریال جزو خانواده تروموپلاست ها و به همین دلیل کریستالی  است و موجب می شود در صنعت سیم و کابل کاربردهای فراوانی داشته باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مخابراتی هوایی 2 زوج 0.6 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل هوایی 2 زوج 0.6 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل زوجی
کابل مخابراتی
کابل هوایی
نوع محصول
سیم و کابل
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری