برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مخابراتی هوایی 4 زوج 0.6 مشهد

  • کابل مخابراتی هوایی 4 زوج 0.6 مشهد 
  • دارای هادی از جنس مس آنیل شده
  • دارای عایق پلی اتیلن
  • دارای وزن 48 کیلوگرم
  • دارای قطر 0.60 میلیمتر
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مخابراتی هوایی 4 زوج 0.6 مشهد

کابل مخابراتی 4 زوج 0.6 هوایی مشهد در فضاهایی که تعداد خانه ها با تراکم کمتری کنار یکدیگر قرار گرفته اند، بیشتر مشاهده می شود. از جمله این مناطق می توان به روستاها و یا مناطق نیمه شهری اشاره کرد. مکان نصب این کابلها روی تیر و یا بر روی دیوار می باشد. مدیران شرکت مشهد پس از اخذ استاندارد شرکت مخابرات ایران VDE 0815-0812,(TCI) به تولید این محصول پرداخته اند. توجه داشته باشید انواع سیم و کابل مشهد در همین سایت قابل مشاهده و خریداری می باشند. 

کابل هوایی 4 زوج 0.6 مشهد دارای روکش مستحکم و بادوامی می باشد تا بتواند از کابل در برابر هر گونه بارندگی و نور خورشید محافظت نماید. روکش مقاوم این نوع کابل قابلیت خمش کمی دارد و بنابراین شکننده تر از روکشهای دیگر می باشد. تعداد زوج های کابلهای مخابراتی هوایی متفاوت است، در این کابل تعداد این زوج 4 می باشد. توجه داشته باشید هر گونه اطلاعات در زمینه فنی در خصوص این کابل در ادامه مطلب موجود است.

کابل هوایی 4 زوج 0.6 مشهد

ویژگی های فنی و کاربردی کابل مخابراتی هوایی 4 زوج 0.6 مشهد

کابل مخابراتی هوایی 4 زوج مشهد دارای هادی می باشد. در کابل های هوایی معمولا از هادی مسی و یا هادی آلومینیومی استفاده می شود. هادی که برای این نوع سیم و کابل انتخاب شده است دارای جنس مس آنیل شده می باشد. لازم به ذکر است که قطر این هادی 0.60 میلیمتر می باشد. حفاظ الکترواستاتیک این کابل از یک نوار پلی استر، نوار پلی استر آلومینیوم ساخته شده که بر روی کابل زیر غلاف کشیده می‌شود. سیم زمینی از جنس مس با قطر 0.40 در داخل ساختمان این کابل مشاهده می شود.

کابل هوایی 0.6 مخابراتی مشهد دارای وزنی به اندازه 48 کیلوگرم می باشد. کلیه متریال این کابل از نظر کیفیت با استفاده از آخرین تکنولوژی روز ساخته می شوند. در رابطه با عایق کابلهای هوایی نیز می توان گفت که یا از مواد پی وی سی (P.V.C) و یا مواد پلی اتیلن (P.E) ساخته می شوند. در این محصول شاهد عایق پلی اتیلن هستیم که این عایق به صورت یکنواخت روی‌ هادی کشیده شده است. دقت داشته باشید از لحاظ خواص الکتریکی و مکانیکی پلی اتیلن دارای مزایای زیادی است و  در شرایط محیطی هیچ حلالی نمی تواند آن را حل کند مگر در دمای ذوب پلی اتیلن.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مخابراتی هوایی 4 زوج 0.6 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل هوایی 4 زوج 0.6 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل زوجی
کابل مخابراتی
کابل هوایی
نوع محصول
سیم و کابل
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری