برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مخابراتی هوایی 6 زوج 0.6 مشهد

  • کابل مخابراتی هوایی 6 زوج 0.6 مشهد 
  • دارای هادی از جنس مس آنیل شده 
  • دارای عایق پلی اتیلن 
  • دارای وزن 62 کیلوگرم 
  • دارای قطر 0.60 میلیمتر
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مخابراتی هوایی 6 زوج 0.6 مشهد

کابل مخابراتی هوایی 6 زوج مشهد توسط متخصصان متعهد و دارای دانش بروز شرکت مشهد طراحی و تولید گردیده است. بهتر است بدانید کابلهای هوایی از تعداد زوج های متفاوتی ساخته می شوند و نحوه قرار گیری این زوج ها به گونه ای است که در لایه‌های هم مرکز به هم تابیده می‌شوند. رنگهای این زوج ها به نحوی تعیین می شوند که بتوان براحتی آنها را شناسایی کرد. توجه داشته باشید انواع متفاوت سیم و کابل مشهد را در همین سایت می توانید مشاهده و خریداری نمایید. 

کابل مخابراتی 6 زوج 0.6 هوایی مشهد دارای حفاظ الکترواستاتیکی است که روی کابل زیر غلاف کشیده می‌شود. دقت داشته باشید این حفاظ الکترواستاتیک برای جلوگیری از ورود پارازیت‌های خارجی به کابل مورد استفاده قرار می گیرد. برای اطمینان بیشتر مصرف کننده و مشتریان گرامی عرض می کنیم که تمامی استانداردهای لازم جهت تولید انواع سیم و کابل هوایی از جمله استاندارد شرکت مخابرات ایران VDE 0815-0812,(TCI) در شرکت مشهد رعایت شده است. اطلاعات بیشتر در خصوص این کابل مقاوم در ادامه مطلب ذکر گردیده است. 

کابل مخابراتی هوایی 6 زوج 0.6 مشهد

ویژگی های فنی و کاربردی کابل مخابراتی هوایی 0.6 مشهد

کابل هوایی 6 زوج 0.6 مشهد دارای عایقی از جنس پلی اتیلن می باشد. لازم به ذکر است این پلیمر در مقایسه با پلیمر پی وی سی مزایای عایقی بهتری را دارا می باشد. این ماده دارای ویژگی های عالی برقی می باشد که اتلاف عایقی آن بسیار اندک است. بیشترین بخش این اتلاف نیز وابسته به ناخالصی های موجود در این ماده می باشد. دیگر آن که پوشش حفاظ الکترواستاتیک  کابل از یک نوار پلی استر به همراه نوار پلی استر آلومینیوم و سیم زمین به قطر 0.40 ساخته شده است. در ضمن جنس این سیم مسی می باشد.

کابل هوایی 0.6 مخابراتی مشهد دارای هادی می باشد که از جنس مس آنیل شده ساخته می شود. اندازه و قطر این هادی 0.60 میلیمتر می باشد. دیگر آن که این کابل هوایی برای سطح ولتاژی ۱ تا ۳۶ کیلو ولت استفاده می شود. شما می توانید این محصول کاربردی و مقاوم را در تاسیسات تلفن خارج ساختمان و شبکه های محلی زیر زمین نیز استفاده نمایید. این نوع از سیم و کابل مقاوم از وزن بسیار استانداردی نیز برخوردار می باشد که برابر با 62 کیلوگرم است. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مخابراتی هوایی 6 زوج 0.6 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل هوایی 6 زوج 0.6 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل زوجی
کابل مخابراتی
کابل هوایی
نوع محصول
سیم و کابل
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری