برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مخابراتی هوایی 10 زوج 0.6 مشهد

  • کابل مخابراتی هوایی 10 زوج 0.6 مشهد 
  • دارای هادی از جنس مس آنیل شده
  • دارای عایق پلی اتیلن
  • دارای وزن 93 کیلوگرم 
  • دارای قطر 0.60 میلیمتر
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مخابراتی هوایی 10 زوج 0.6 مشهد

کابل مخابراتی 10 زوج 0.6 هوایی مشهد از قطعاتی ساخته شده که دارای کیفیت و دوام بالایی می باشند. کلیه کابهای مخابراتی هوایی که در شرکت سیم و کابل مشهد ساخته می شوند دارای استاندارد شرکت مخابرات ایران با کد VDE 0815-0812,(TCI) می باشند. انواع متفاوتی از کابلها توسط شرکت سیم و کابل مشهد ساخته می شوند و خوشبختانه مورد استقبال مشتریان نیز قرار گرفته اند، چرا که کیفیت و دوام بالایی را به همراه دارند.

کابل هوایی 10 زوج 0.6 مشهد در تاسیسات تلفن خارج ساختمان و شبکه های محلی زیر زمین کاربرد گسترده ای را دارا می باشد. این کابل بر روی دیوار یا تیر مخصوصی نصب می گردد. این نوع کابل به طور گسترده ای در فضاهای روستایی و نیمه شهری که تراکم خانه ها کمتر از مناطق شهری است، مشاهده می شود. تعداد زوج های مشاهده شده در این کابل برابر با 10 می باشد. کابلهای هوایی با تعداد زوج های متفاوتی ساخته می شوند. اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی های منحصر به فرد این کابل در ادامه همین صفحه قابل مشاهده می باشند. 

کابل مخابراتی هوایی 10 زوج 0.6 مشهد

ویژگی های فنی و مزایای کابل مخابراتی هوایی 10 زوج 0.6 مشهد

کابل مخابراتی هوایی 10 زوج مشهد دارای هادی از جنس مس می باشد. دقت داشته باشید هادی یکی از اجزاء مهم کابل مخابراتی است که در این محصول از نوع آنیل شده با درجه خلوصی طبق استاندارد بین المللی ساخته شده است. قطر‌ هادی به ترتیب می‌تواند ۰.۴ ، ۰.۵ ، ۰.۶ و ۰.۸ میلیمتر باشد که در این محصول برابر با 0.6 است. وزنی که از سوی متخصصان شرکت سیم و کابل مشهد برای این محصول در نظر گرفته شده است معادل 93 کیلوگرم می باشد. علاوه بر کابلهای هوایی کابلهای زمینی نیز در داخل شرکت مشهد تولید می گردند. برای اطلاع بیشتر عرض می کنیم امروزه در بسیاری از فضاها از کابلهایی هوایی بجای کابلهای زمینی استفاده می شود. 

کابل هوایی 0.6 مخابراتی مشهد از عایق بسیار مقاوم و محکمی از جنس پلی اتیلن ساخته شده است. این متریال موجب می شود که کابل به طور استانداردی به کار خود ادامه دهد. پوشش حفاظ الکترواستاتیک کابل شامل یک نوار پلی استر، نوار پلی استر آلومینیوم می باشد که به همراه سیم زمین مسی به قطر 0.40 در ساختمان این کابل کار گذاشته شده است. توجه داشته باشید از حفاظ الکترواستاتیک برای جلوگیری از ورود پارازیت‌های خارجی به کابل استفاده می‌شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مخابراتی هوایی 10 زوج 0.6 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل هوایی 10 زوج 0.6 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل زوجی
کابل مخابراتی
کابل هوایی
نوع محصول
سیم و کابل
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری