برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیوم دو رشته 2x16 مشهد

  • کابل آلومینیوم دو رشته 2x16 مشهد
  • هادی از جنس آلومینیوم 
  • عایق از نوع شیلد SOZ
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت 
  • اندازه 2x16 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیوم دو رشته 2x16 مشهد

کابل آلومینیوم 2x16 دو رشته مشهد دارای مراحل تولید بسیار دقیقی می باشد. کلیه مراحل تولید در داخل ایران صورت گرفته است و متخصصان ایرانی نظارت کیفی را در کلیه مراحل بر روی محصولات انجام داده اند. شرکت سیم و کابل مشهد از سال 1370 مشغول به فعالیت می باشد و تا به امروز موفق شده است رضایت مشتریان را کسب نماید. بهتر است بدانید استانداردهای لازم توسط این شرکت اخذ شده است و به همین منظور محصولات تولیدی به طور مفیدی فعالیت خود را انجام می دهند.

کابل آلومینیوم با شیلد مسی 2x16 مشهد در دسته کابل های مفتولی قرار می گیرد. این کابل همانطور که در عنوانش مشخص است آلومینیومی می باشد. بهتر است عرض کنیم فلز آلومینیوم از لحاظ در دسترس بودن در جایگاه خوبی قرار دارد و به سرعت می توان آن را تهیه کرد. کابلهای آلومینیوم از کیفیت و دوام فوق العاده ای نیز برخوردار می باشند و به همین دلیل باعث عمر طولانی محصول نیز می شوند. اطلاعات تکمیلی در رابطه با این محصول در ادامه مطلب قابل مشاهده است.  

کابل آلومینیوم دو رشته 2x16 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل آلومینیوم دو رشته 2x16 مشهد

کابل مفتولی با هادی آلومینیوم 2x16 مشهد دارای استاندارد ISIRI 3569, BS 5467, IEC 60502, VDE 0271می باشد. نوع عایق به کار رفته در کابل به نام SOZ می باشد. این شیلد یا عایق که مسی می باشد از رشته های استرند شده تشکیل شده است. این رشته ها می توانند دارای نوار مسی نیز باشند. متریال مهم دیگر موجود در عایق یا شیلد پلی اتیلن کراسلینک شده می باشد. همچنین توجه داشته باشید ولتاژ اسمی در نظر گرفته شده برای این کابل مقاوم بین 600 تا 1000 ولت می باشد.

کابل آلومینیوم 2x16 مشهد دارای هادی مرغوب و استانداردی می باشد. با توجه به مزایا و کاربردهای فلز آلومینیوم امروزه در بسیاری از سیم و کابل ها از هادی آلومینیومی استفاده می شود. کلاسی که برای هادی این کابل مفتولی در نظر گرفته شده است، دو می باشد. این کابل از نوع آرموردار است که به همراه بدینگ در ساختمان داخلی و چندلایه این کابل قرار گرفته است. توجه داشته باشید روکش نهایی کابل و بدینگ هر دو از جنس PVC می باشند. آرمور موجود در این کابل نیز از رشته های فولادی و آلومینیوم ساخته شده است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیوم دو رشته 2x16 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل آلومینیوم 2x16 دو رشته مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
16×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری