برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیوم دو رشته 2x25 مشهد

  • کابل آلومینیوم دو رشته 2x25 مشهد 
  • هادی از جنس آلومینیوم 
  • عایق از نوع شیلد SOZ
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 2x25 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیوم دو رشته 2x25 مشهد

کابل آلومینیوم  2x25 دو رشته مشهد از کیفیت بسیار عالی و متریال درجه یکی بهره مند گردیده است. توجه داشته باشید این محصول در ایران و توسط صنایع مشهد تولید شده است. برای اطلاع بیشتر خدمت شما عرض می کنیم شرکت سیم و کابل مشهد توانسته است مجوز استاندارد 607 را بدست آورد و در این راه توانسته است روز به روز بر کیفیت محصولات خود نیز بیافزاید. کلیه محصولات تولید شده توسط شرکت مشهد در همین سایت قرار داده شده اند. شما می توانید با مراجعه به قسمت مربوطه اطلاعات مربوط به آنها را مشاهده نمایید.

کابل آلومینیوم با شیلد مسی 2x25 مشهد دارای دو رشته می باشد. کابل آلومینیوم مشهد در تعداد رشته های یک، دو، سه و نیم  چهار نیز تولید می گردند. این محصول در قسمت ساختمان داخلی نیز بسیار بادوام و مقاوم می باشد. طراحان شرکت مشهد با ترسیم طرح درستی از این کابل موفق شده اند محصولات دقیق و بی نقصی را به پروسه تولید برسانند. اطلاعات بیشتر درباره ویژگی های فنی این محصول را در ادامه مطلب مطالعه کنید. 

کابل آلومینیوم دو رشته 2x25 مشهد

ویژگی های فنی و مزایای کابل آلومینیوم دو رشته 2x25 مشهد

کابل مفتولی با هادی آلومینیومی 2x25 مشهد در دسته کابل آرمور دار قرار می گیرد. آرموری که در قسمت داخلی کابل جای گذاری شده است، متشکل از فولاد و آلومینیوم می باشد. دیگر نکته مهم آن است که روکش و بدینگ به کار رفته در این محصول از جنس PVC  می باشد. پی وی سی یکی از بهترین متریال های موجود در صنعت سیم و کابل می باشد. بهتر است عرض کنیم که ولتاژ اسمی در این نوع سیم و کابل 600 تا 1000 ولت می باشد. استاندارد ISIRI 3569, BS 5467, IEC 60502, VDE 0271 برای ساخت محصول تعیین کننده بوده است.

کابل آلومینیوم دو رشته 2x25 مشهد دارای هادی از جنس فلز آلومینیوم است. هادی این نوع کابل آلومینیوم کلاس 2 می باشد. دقت داشته باشید کابل برق با هادی آلومینیومی نسبت به کابل مسی مقاومت الکتریکی بیشتری دارد و به همین دلیل دوام و عمر این کابل نیز بسیار بالا می باشد. این کابل پر قدرت دارای شیلد SOZ  می باشد. رشته های مسی استرند شده و  پلی اتیلن کراسلینک در این شیلد یا عایق استفاده شده اند. دقت داشته باشید نوار مسی نیز می تواند برای ساخت عایق این کابل مورد استفاده قرار بگیرد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیوم دو رشته 2x25 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل آلومینیوم 2x25 دو رشته مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
25×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری