برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیوم 3.5 رشته 3x25+16 مشهد

  • کابل آلومینیوم 3.5 رشته 3x25+16 مشهد 
  • هادی از جنس آلومینیوم 
  • عایق از نوع PVC 
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 3x25+16  (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیوم 3.5 رشته 3x25+16 مشهد

کابل 3.5 رشته آلومینیوم 3x25+16 مشهد در مدل بسیار نوینی ساخته شده است و برای تولید آن از دانش بروز و تکنولوژی پیشرفته استفاده شده است. شرکت سیم و کابل مشهد که سازنده این کابل آلومینیومی بادوام می باشد، 31 سال فعالیت مستمر در زمینه تولید سیم و کابلهای متنوع و کاربردی را داشته است و در این راه موفق شده است از نیروهای متخصص و ماشین آلات پیشرفته نیز بهره مند گردد. انواع سیم و کابل مشهد شامل افشان، مفتولی، خودنگهدار، مخابراتی و ... در همین سایت قابل مشاهده می باشد. 

کابل آلومینیوم با شیلد مسی 3x25+16 مشهد در دسته کابل های مفتولی قرار می گیرد. بنابراین انعطاف پذیری آن نسبت به کابل های افشان کمتر می باشد، اما می توان گفت مقاومت این کابل بسیار عالی است و می تواند عمر طولانی را داشته باشد. این محصول دارای ابعاد و قطعات استانداردی است که بر طبق دستور العمل های جدید ساخته شده اند. در صورت علاقه مندی به خرید این محصول، می توانید اطلاعات بیشتر در خصوص آن را در ادامه مطلب مشاهده نمایید. 

کابل آلومینیوم 3.5 رشته 3x25+16 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل آلومینیوم 3.5 رشته 3x25+16  مشهد

کابل آلومینیوم سه و نیم رشته 3x25+16 مشهد دارای هادی کلاس 2 می باشد. هادی آلومینیومی امروزه از کاربرد گسترده ای در صنعت سیم و کابل برخوردار است. ویژگی های مهمی در این فلز وجود دارد. بهتر است بدانید هدایت الکتریکی آلومینیوم از فلز مس کم تر است، اما در عین حال مقاومت آن بیشتر است. بنابراین قادر خواهد بود عملکرد و کارایی شبکه و تجهیزات مورد نظر را افزایش دهد. لازم به ذکر است شکل ظاهری هادی قطاعی شکل می باشد. استاندارد به کار گرفته شده توسط متخصصان شرکت مشهد عبارت است از IEC 60502, VDE 0271 ISIRI 3569, BS 5467.

کابل مفتولی با هادی آلومینیومی 3x25+16 مشهد در ساختمان خود از پرکننده بهره مند شده است. این پرکننده از نوع PVC و PP می باشند. بهتر است بدانید مواد پرکننده برای کاهش هزینه ها و بهبود خواص به ساختار ماده اضافه می شوند. لازم به ذکر است عایق و روکش استفاده شده در این نوع کابل هر دو از جنس پی وی سی می باشند. از ویژگی های مهم این ماده می توان به ضدحریق بودن، وضوح و شفافیت و هزینه پایین اشاره کرد. دیگر آن که ولتاژ اسمی نیز در این محصول 0.6/1 KV می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیوم 3.5 رشته3x25+16  مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 3.5 رشته آلومینیوم 3x25+16 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
25+16×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری