برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیوم 3.5 رشته 3x35+16 مشهد

  • کابل آلومینیوم 3.5 رشته 3x35+16 مشهد 
  • هادی از جنس آلومینیوم 
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 3x35+16 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیوم 3.5 رشته 3x35+16 مشهد

کابل 3.5 رشته آلومینیوم 3x35+16 مشهد در دسته محصولاتی می باشد که از هر گونه استاندارد لازم جهت تولید برخوردار شده است. بهتر است بدانید شرکتی که این کابل را تولید می کند مشهد نام دارد. لازم به ذکر است مدیران شرکت سیم و کابل مشهد موفق شده اند تندیس و لوح نمونه واحد کیفیت برتر ملی را نیز کسب نمایند، چرا که محصولات خود را در کیفیت فوق العاده ای در بازار عرضه می کنند. محصولات متنوع شرکت مشهد در زمینه سیم و کابل در همین سایت موجود می باشند.

کابل آلومینیوم با شیلد مسی 3x35+16 مشهد در دسته کابلهای بادوام مفتولی قرار دارد. قسمتهای مختلف و مهم موجود در ساختمان و بدنه این کابل شامل هادی، عایق و روکش می باشد. بهتر است بدانید کاربرد این کابل بسیار متفاوت است و می تواند در سیستم های توزیع برق ساختمان های مسکونی، توزیع برق در خطوط محلی، خطوط انتقال نیرو و همچنین سیم کشی در برخی از هواپیماها مورد استفاده قرار بگیرد.  اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی های فنی این محصول در ادامه موجود است. 

کابل آلومینیوم 3.5 رشته 3x35+16 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل آلومینیوم 3.5 رشته 3x35+16 مشهد

کابل آلومینیوم سه و نیم رشته3x35+16 مشهد در گروه محصولاتی قرار می گیرد که شکل هادی آن ها قطاعی می باشد. این هادی در تمامی سیم و کابل های آلومینیوم مشهد دارای کلاس دو است و جنس آن نیز فلز آلومینیوم می باشد. عایق و روکش استفاده شده در این نوع کابل هر دو از جنس پی وی سی می باشند. بهتر است بدانید ماده PVC مقاومت بالایی در برابر ترک خوردگی ناشی از تنش در مجاورت مواد شیمیایی را دارا می باشد. ابعاد استاندارد این کابل سه و نیم رشته در داخل عنوان ذکر شده اند. 

کابل مفتولی با هادی آلومینیوم 3x35+16 مشهد از استانداردی با شماره  IEC 60502, VDE 0271 ISIRI 3569, BS 5467برای تولید بهره مند شده است. پرکننده هایی از نوع PVC و PP در ساختمان این کابل قرار گرفته اند. بهتر است بدانید وجود پرکننده ها می تواند برخی از خصوصیات ماده مانند مقاومت و سختی الکتریکی را بهبود یابد. دیگر نکته مهم که لازم است ذکر شود این است که ولتاژ اسمی این کابل در محدوده 0.6/1 KV می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیوم 3.5 رشته3x35+16  مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 3.5 رشته آلومینیوم 3x35+16 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
35+16×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری