برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیوم یک رشته 1x500 مشهد

  • کابل آلومینیوم یک رشته 1x500 مشهد
  • هادی از جنس آلومینیوم 
  • عایق از نوع شیلد SOZ
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 1x500 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیوم یک رشته 1x500 مشهد

کابل آلومینیوم 1x500 یک رشته مشهد دارای مقاومت مکانیکی بالا می باشد و به همین دلیل در برابر هر گونه ضربه تحمل بسیار بالایی را دارا می باشد. در ضمن در مقابل خمش و پیچش نیز بسیار مقاوم است و براحتی نمی شکند. دیگر آن که می تواند در موقعیت‌هایی که امکان تنش مکانیکی بالا بوده و محیط دارای زاویه و سطوح نامسطح است؛ مورد استفاده قرار بگیرد. لازم به ذکر است شرکتی که تولید این محصول را برعهده دارد سیم و کابل مشهد می باشد.

کابل آلومینیوم با شیلد مسی 1x500 مشهد بر اساس نوع برند، نوع روکش، زره دار بودن و یا بدون زره بودن، تعداد رشته، سطح مقطع و … قیمت گذاری می شود. بهتر است بدانید این کابل تک رشته می باشد و انواع کابلهای آلومینیوم چند رشته نیز توسط شرکت مشهد تولید می شوند و در همین سایت قابل مشاهده و خریداری می باشند. اطلاعات بیشتر در خصوص این کابل استاندارد و کاربردی در ادامه قابل مشاهده است. 

کابل آلومینیوم یک رشته 1x500 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل آلومینیوم یک رشته 1x500 مشهد

کابل آلومینیوم یک رشته 1x500 مشهد دارای عمر طولانی می باشد و بنابراین می تواند خرید به صرفه ای باشد. این کابل از لایه های مختلفی تشکیل شده است. لایه روکش و بدینگ از جنسPVC  می باشد. آرمور جهت حفاظت مکانیکی بخش های زیرین به هم پیوسته در کابل می باشد. لازم به ذکر است کلیه ابعاد و قطعات این نوع سیم و کابل بر طبق استاندارد  ISIRI 3569, BS 5467, IEC 60502, VDE 0271در این محصول قرار گرفته اند. ابعاد این محصول به واحد میلیمتر مربع یک در 500 می باشد. 

کابل آلومینیوم 1x500 مشهد نوعی کابل مقاوم و کاربردی با هادی آلومینیوم می باشد که ولتاژ نامی آن ما بین ۰.۶ تا ۱ کیلو ولت تعیین گردیده است. دقت داشته باشید کابل زمینی آلومینیوم می تواند یک، دو، سه و یا چهار رشته باشد. دیگر آن که کلاس هادی به کار رفته در این محصول کلاس 2 می باشد. آرمور نیز در این کابل موجود است. شیلد SOZ که ساخته شده از رشته های مسی استرند شده و  پلی اتیلن کراسلینک می باشد، در این کابل موجود است. لازم به ذکر است نوار مسی نیز می تواند در این عایق به کار برده شود. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیوم یک رشته 1x500 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل آلومینیوم 1x500 یک رشته مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1×500
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری