برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیوم یک رشته 1x400 مشهد

  • کابل آلومینیوم یک رشته 1x400 مشهد
  • هادی از جنس آلومینیوم 
  • عایق از نوع شیلد SOZ
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 1x400 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیوم یک رشته 1x400 مشهد

کابل آلومینیوم 1x400 یک رشته مشهد دارای طراحی هوشمندانه ای می باشد که در داخل ایران مراحل ساخت و فروش آن انجام گرفته است. مدیران شرکت سیم و کابل مشهد که تولید کننده این نوع از کابلها می باشند، بر اساس استاندارد ISIRI 3569, BS 5467 IEC 60502, VDE 0271 به ساخت محصولات خود می پردازند. با توجه به متریال به کار برده شده در این نوع کابل می توان اطمینان داشت که پس از نصب در محیطهای مورد نظر می تواند به راحتی چندین سال عمر کند.

کابل آلومینیوم با شیلد مسی 1x400 مشهد در مسافت‌های طولانی به منظور انتقال جریان و اطلاعات کاربرد گسترده ای را دارا می باشد. قابلیت بازیافتی این کابل بسیار ویژگی مهم و مفیدی تلقی می باشد و بنابراین پس از استفاده به راحتی می تواند بازیافت شود و به اجسام دیگر تبدیل شود. کاربرد این محصول در ساخت کشتی ها و هواپیماها نیز متداول و رایج است. با توجه به کاربرد آسان آن، در منازل نیز از این محصول استفاده می شود. اطلاعات جامع این محصول در همین صفحه موجود است. شما می توانید در ادامه صفحه این اطلاعات را مشاهده نمایید.

کابل آلومینیوم یک رشته 1x400 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل آلومینیوم یک رشته 1x400 مشهد

کابل آلومینیوم یک رشته 1x400 مشهد دارای ساختمان داخلی بادوامی می باشد، چرا که هادی آن از همان فلز آلومینیوم ساخته شده است. بهتر است بدانید فلز آلومینیوم مقاومت الکتریکی بالایی دارد و با توجه به قیمت مناسبی که دارد می تواند جایگرین مناسبی برای فلز مس باشد. دیگر نکته مهم آن که نوع کلاس این نوع سیم و کابل، 2 است. بهتر است بدانید لایه بدینگ نیز از جنس PVC و لایه آرمور از رشته های فولادی و آلومینیوم ساخته شده اند.

کابل آلومینیوم 1x400 مشهد بر اساس استاندارد های مشخص، ابعاد این کابل یک در 400 میلیمتر مربع می باشد. در عنوان نیز این ابعاد ذکر گردیده است. بهتر است بدانید جنس عایق این کابل، شیلد مسی از نوع SOZ است که نوع رشته های مسی آن استرند شده و پلی اتیلن کراسلینک شده می باشد. در ضمن نوار مسی نیز در این عایق می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. ولتاژ اسمی که از ویژگی های مهم یک کابل برق است در این محصول برابر با 600 تا 1000 ولت است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیوم یک رشته1x400  مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل آلومینیوم 1x400 یک رشته مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1×400
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری