برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیوم یک رشته 1x300 مشهد

  • کابل آلومینیوم یک رشته 1x300 مشهد
  • هادی از جنس آلومینیوم
  • عایق از نوع شیلد SOZ
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 1x300 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیوم یک رشته 1x300 مشهد

کابل آلومینیوم 1x300 یک رشته مشهد از دسته محصولات جدید ایرانی می باشد که در شرکت مشهد تولید می گردد. این نوع کابل قیمت کمی را دارا می باشد و در عین حال از وزن بسیار سبکی برخوردار است، بنابراین برای مسافت‌های طولانی و انتقال جریان و اطلاعات گزینه مناسبی به شمار می رود. صنایع سیم و کابل مشهد با سابقه طولانی و محصولات باکیفیتی که تولید می گرداند در بازار از جایگاه فروش خوبی برخوردار می باشد.

کابل آلومینیوم با شیلد مسی 1x300 مشهد دارای یک مزیت بسیار مهم برای محیط زیست می باشد و آن قابلیت بازیافتی این نوع کابل است که پس از استفاده به راحتی قابل بازیافت و تبدیل شدن به اجسام دیگر می‌باشد. کاربرد این کابل در صنایع مختلف و مکانهای متفاوت مشاهده می شود و می تواند در شبکه های برق و صنایع ساخت کشتی و هواپیما نیز مورد استفاده قرار بگیرد. مشخصات و مزایای فنی بیشتری درباره این محصول کاربردی در ادامه مطلب موجود می باشد.

کابل آلومینیوم یک رشته 1x300 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل آلومینیوم یک رشته 1x300 مشهد

کابل آلومینیوم یک رشته 1x300 مشهد متریال مرغوبی را دارا می باشد. امروزه در بسیاری از سیم و کابل ها از هادی آلومینیومی استفاده می شود. از مزایای کابل آلومینیومی ‌می‌توان به این موضوع اشاره کرد که مقاومت الکتریکی در کابل های آلومینیومی نسبت به کابل های مسی بیشتر است. دقت داشته باشید بدینگ و آرمور به همراه روکش نهایی به عنوان لایه های این کابل قرار گرفته اند. روکش و بدینگ هر دو نیز از جنس PVC  می باشند. آرمور هم از رشته های فولادی و آلومینیوم ساخته شده است. بنابراین این محصول می تواند سالیان سال عمر داشته باشد. 

کابل آلومینیوم 1x300 مشهد از نوع شیلددار می باشد. شیلد که همان عایق به کار رفته در کابل است به نام SOZ شناخته می شود. این شیلد مسی دارای رشته های استرند شده است. در ضمن این شیلد را می توانید با نوار مسی استفاده کنید. در ضمن در این شیلد پلی اتیلن کراسلینک شده نیز استفاده شده است. ابعاد این کابل 1 در 300 میلیمتر مربع است. کلاس هادی به کار رفته در این محصول عدد 2 می باشد. همچنین توجه داشته باشید ولتاژ اسمی استاندارد این کابل کاربردی و مقاوم بین 600 تا 1000 ولت می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیوم یک رشته 1x300  مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل آلومینیوم 1x300  یک رشته مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
300×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری