برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیوم یک رشته 1x240 مشهد

  • کابل آلومینیوم یک رشته 1x240 مشهد
  • هادی از جنس آلومینیوم
  • عایق از نوع شیلد SOZ 
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت 
  • اندازه 1x240 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیوم یک رشته 1x240 مشهد

کابل آلومینیوم 1x240 یک رشته مشهد با توجه به نحوه طراحی و نوع متریال به کار رفته در آن،  برای استفاده در خارج از ساختمان و محیط‌های مرتفع گزینه مناسبی می باشد. شرکت ایرانی صنایع سیم و کابل مشهد وظیفه تولید این محصول را برعهده دارد. با توجه به کیفیت قطعات و متریال به کار رفته در این محصول، در بازار پرفروش می باشد و مشتریان نیز از خرید خود رضایت دارند.

کابل آلومینیوم با شیلد مسی 1x240 مشهد به دلیل آن که از فلز آلومینیوم ساخته می شود بسیار محکم و بادوام می باشد. از لحاظ وزن نیز این محصول بسیار سبک می باشد. در منازل مسکونی، شبکه های توزیع برق، هواپیماها و کشتی ها نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. دلیل عمده استفاده از آن در کشتی ها خواص سبک و انعطاف پذیری آلومینیوم می باشد که باعث افزایش سطح و جرم کمتر می‌شود. اطلاعات بیشتر در خصوص این کابل استاندارد و کاربردی در ادامه قابل مشاهده است. 

کابل آلومینیوم یک رشته 1x240 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل آلومینیوم یک رشته 1x240 مشهد

کابل آلومینیوم یک رشته 1x240 مشهد زمانی که در ولتاژهای بالا استفاده گردد، به آن کابل فشار قوی نیز گفته می شود. از این دسته کابلهای آلومینیوم می توان در سیستم هایی با ولتاژ اسمی بالاتر از ۳۰ کیلو ولت نیز استفاده نمود. این محصول از دسته کابل هایی است که هادی آنها نیز از جنس فلز آلومینیوم می باشد. کلاس مشخص شده برای این هادی 2 می باشد. دیگر نکته مهم و کلیدی ولتاژ اسمی این محصول است در این نوع سیم و کابل 600 تا 1000 ولت می باشد. ابعاد این کابل 1 در 240 میلیمتر می باشد. متراژ این کابل به صورت متری است. 

کابل مفتولی با هادی آلومینیومی 1x240 مشهد در ابعاد و اندازه های استانداردی ساخته شده است. استاندارد مشخصی که برای این کابل استفاده شده ISIRI 3569, BS 5467, IEC 60502, VDE 0271 می باشد. خوشبختانه روکش و بدینگ به کار رفته در این محصول از جنسPVC  می باشد. آرمور نیز از رشته های فولادی و آلومینیوم ساخته شده است. بهتر است بدانید بدینگ جهت یکپارچه نگه داشتن لایه های قبل از خود و فراهم کردن بستری مناسب برای قرارگیری زره ها روی لایه شیت هادی می باشد. رشته های مسی استرند شده و  پلی اتیلن کراسلینک در شیلد SOZ  قرار گرفته است. بهتر است بدانید نوار مسی نیز می تواند در عایق این کابل قرار بگیرد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیوم یک رشته 1x240 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل آلومینیوم 1x240 یک رشته مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
240×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری