برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیوم یک رشته 1x185 مشهد

  • کابل آلومینیوم یک رشته 1x185 مشهد 
  • هادی از جنس آلومینیوم 
  • عایق از نوع شیلد SOZ
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 1x185 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیوم یک رشته 1x185 مشهد

کابل آلومینیوم 1x185 یک رشته مشهد ‌دارای مزایای بسیار زیادی می باشد و خوشبختانه در ایران تولید می گردد. با توجه به متریال به کار رفته در آن، وزن بسیار کمی را ‌دارد و به همین دلیل حمل و نقل آن بسیار‌ آسان است. مدیران شرکت سیم و کابل مشهد که تولید این محصول را برعهده دارند، همواره در پی ارتقای کیفی و کمی محصولات خود می باشند و در این راستا از ماشین آلات پیشرفته نیز برخوردار شده اند. 

کابل آلومینیوم با شیلد مسی 1x185 مشهد علاوه بر کاربرد در شبکه توزیع برق و هواپیماها در تهیه و ساخت انواع لوازم خانگی شامل ماشین‌های لباسشویی، خشک کن‌ها، ماشین‌های ظرفشویی و سایر لوازم خانگی نیز به کار برده می شود. کابل آلومینیومی‌ در مدار این تجهیزات قرار گرفته می شود. استفاده از این محصول در لوازم برودتی و انجماد نیز مشاهده شده است. به منظور تکمیل اطلاعات خود در خصوص ویژگی های این محصول مقاوم و با دوام به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. 

کابل آلومینیوم یک رشته 1x185 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل آلومینیوم یک رشته 1x185 مشهد

کابل آلومینیوم یک رشته 1x185 مشهد دارای ابعاد و وزن استانداردی می باشد که بر اساس استاندارد ISIRI 3569, BS 5467 IEC 60502, VDE 0271  توسط متخصصان شرکت مشهد تعیین شده است. بهتر است بدانید این کابل با هادی آلومینیوم ساخته شده است و  در دسته کابل های قدرت قرار می گیرد. لازم به ذکر است آلومینیوم بسیار مقاومت بالایی دارد و از وزن بسیار سبکی برخوردار است. امروزه در بسیاری از سیم و کابل های برق از این فلز استفاده می شود. دقت داشته باشید کلاس هادی این کابل 2 می باشد و ولتاژ اسمی آن بین 600 تا 1000 ولت است.

کابل مفتولی با هادی آلومینیومی 1x185 مشهد دارای ابعاد 1 در 185 میلیمتر مربع است. جنس این شیلد مسی می باشد و نام آن شیلد SOZ است که نوع رشته های مسی آن استرند شده و پلی اتیلن کراسلینک شده می باشد. می توان در این نوع شیلد نوار مسی نیز استفاده نمود. بدینگ یکی از لایه های این کابل است که از جنس PVC می باشد. روکش این کابل نیز از همین جنس می باشد. آرمور یکی دیگر از لایه های مهم به کار رفته در این کابل است که از رشته های فولادی و آلومینیوم ساخته می شود. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیوم یک رشته 1x185 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل آلومینیوم 1x185  یک رشته مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
185×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری