برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم مفتول یک رشته 1x10 مشهد

  • سیم مفتول یک رشته 1x10 مشهد
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 1x10  میلی متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم مفتول یک رشته 1x10 مشهد

سیم تک مفتولی 1x10 مشهد دارای متریال با دوام و پرقدرتی می باشد که می توانند سالیان سال به کار خود ادامه دهند و عملکرد درستی را ارائه دهند. دقت داشته باشید برای ساخت این محصول مدیران صنایع سیم و کابل مشهد از استاندارد ISIRI (607)01 , ISIRI (607)05 , IEC 60227 استفاده کرده اند و در نهایت محصولی که تولید می شود بسیار دقیق مونتاژ شده است. این نوع سیم مفتولی به صورت تک رشته می باشد و اندازه آن برابر با 1x10mm2 می باشد. 

سیم مفتولی 1x10 تک رشته مشهد به منظور سیم کشی داخلی و فرمانهای الکتریکی ساخته می شود. در ضمن به عنوان سیم‌ رابط در داکت‌های زیرزمینی، ماشین آلات، تابلوهای فرمان و تجهیزات کنترلی به کار می رود. دقت داشته باشید این سیم به هیچ وجه نباید بطور مستقیم زیر دیوار در محیطهای خشک قرار بگیرد. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول هستید لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

سیم مفتول یک رشته 1x10 مشهد

ویژگی های فنی و کاربردی سیم تک رشته مفتولی 1x10 مشهد

سیم 1x10 تک مفتولی مشهد دارای هادی از جنس مس می باشد. این فلز بسیار سبک و مقاوم در برابر خطرات احتمالی می باشد. لازم به ذکر است سیم تک مفتولی از یک رشته هادی و سیم چند مفتولی ازچند رشته هادی مفتولی به هم تابیده شده ساخته می شود. هادی این نوع سیم از نوع تک مفتولی می باشد. انعطاف پذیری این نوع سیم نسبت به سیم و کابل افشان کمتر می باشد، به دلیل آن که هرچه تعداد رشته های تشکیل دهنده یک سیم بیشتر و قطر رشته های آن کمتر باشد، انعطاف آن بیشتر است.

سیم مفتولی 1x10 تک مشهد از ولتاژ اسمی بسیار متداول و استانداردی برخوردار است و میزان آن برابر با 300 تا 500 ولت می باشد. متراژ مورد نظر برای این محصول به صورت 100 متری انتخاب شده است.. توجه داشته باشید بر روی هادی لایه ای با نام عایق کشیده می شود که موجب می شود هادی در مقابل نشتی و برق گرفتگی و هرگونه ضربه ناگهانی محافظت گردد. جنس این عایق پی وی سی می باشد که در برابر آتش سوزی و حریق نیز بسیار مقاوم است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم مفتول یک رشته 1x10 مشهد و یا اطلاع از قیمت سیم تک مفتولی 1x10 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
سیم مفتولی
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1×10
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری