برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم مفتول یک رشته 1x16 مشهد

  • سیم مفتول یک رشته 1x16 مشهد 
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 1x16 میلی متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم مفتول یک رشته 1x16 مشهد

سیم تک مفتولی 1x16 مشهد دارای کیفیت فوق العاده و عمر طولانی می باشد. این محصول مستحکم در شرکت سیم و کابل مشهد به تولید نهایی رسیده است. لازم به ذکر است مدیران این شرکت برای تولید کلیه محصولات خود از تکنولوژی های روز دنیا و ماشین آلات و تجهیزات مدرن استفاده می کنند. کلیه محصولات صنایع سیم و کابل مشهد در همین سایت موجود هستند و شما می توانید با مراجعه به صفحه مربوطه اطلاعات فنی مربوط به آنها را نیز مشاهده نمایید. 

سیم مفتولی 1x16 تک رشته مشهد بر اساس اندازه های استانداردی ساخته شده است و قابلیت استفاده در مکانهایی مانند داکت‌های زیرزمینی، ماشین آلات، تابلوهای فرمان و تجهیزات کنترلی را دارا می باشد. دقت داشته باشید این سیم مقاوم که در محل های خشک برای سیم کشی داخلی و فرمان های الکتریکی قرار می گیرد، نباید بطور مستقیم نصب شود.  اندازه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده است 1x16 mm می باشد. اطلاعات تکمیلی درباره ویژگی های فنی این سیم در ادامه مطلب قابل مشاهده می باشند.

سیم مفتول یک رشته 1x16 مشهد

ویژگی های فنی و کاربردی سیم سیم تک رشته مفتولی 1x16 مشهد

سیم 1x16 تک مفتولی مشهد به صورت 100 متری در بازار عرضه می گردد. لازم به ذکر است عایق  به کار رفته در سیم مفتولی مشهد آمیزه پلیمر PVC (پی وی سی) می باشد. دقت داشته باشید هادی که در زیر این عایق مقاوم و نسوز قرار گرفته از جنس مس باشد و می تواند موجب کارکرد بسیار مناسب این محصول گردد. فلز مس از فلزهای رسانای بسیار قوی و در عین حال سبک می باشد. در کلیه سیم و کابل های مفتولی مشهد از فلز مس استفاده شده است.

سیم مفتولی 1x16 تک مشهد علاوه بر کیفیت از نظر اقتصادی نیز به صرفه و مناسب است و می تواند موجب شود در هزینه های مصرفی صرفه جویی گردد، چرا که می تواند در طی سالها بدون خرابی، عملکرد خود را ادامه دهد. بهتر است بدانید شرکت مشهد سیم و کابل افشان نیز تولید می کند.نکته مهم این است که سیمهای افشان و مفتولی نقاط مشترک و تفاوتهای زیادی دارند، اما یکی از مهمترین تفاوتهای آنها در میزان انعطاف آنهاست. لازم به ذکر است ولتاژ اسمی این محصول نیز بین محدوده 300 تا 500 ولت می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم مفتولی 1x16 تک مشهد و یا اطلاع از قیمت سیم 1x16 تک مفتولی مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
سیم مفتولی
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
16×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری