برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتول تک رشته 1x25 مشهد

  • کابل مفتول تک رشته 1x25 مشهد
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 1x25 میلی متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتول تک رشته 1x25 مشهد

کابل مفتولی 1x25 تک رشته مشهد به گونه ای طراحی شده است که می تواند سالیان سال به فعالیت خود ادامه دهد، چرا که با استفاده از بهترین متریال موجود در بازار ساخته می شود. تمامی مراحل ساخت و تولید این نوع کابل در شرکت سیم و کابل مشهد صورت می گیرد. این شرکت دارای سابقه چندین دهه فعالیت می باشد و خوشبختانه در بازار از اعتبار خوبی برخوردار است و مشتریان از خرید خود به میزان زیادی رضایت داشتند. این نوع کابل می تواند جهت نصب ثابت در خارج و یا داخل ساختمان ها و کابل کشی در زیر زمین و ... استفاده شود.

کابل مفتول یک رشته 1x25 مشهد از نظر اقتصادی به صرفه است و می تواند نسبت به ساییدگی و خوردگی مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان دهد. این محصول کاربردی که به کابل خشک معروف می باشد، در برابر آب و هوای نامناسب مقاومت بالایی را دارا می باشد. دقت داشته باشید نوع این کابل تک رشته است، اما کابلهایی با تعداد رشته های بیشتر نیز در داخل سایت لایت هوم موجود می باشند. اطلاعات تکمیلی در خصوص این کابل مقاوم و کاربردی در ادامه قابل مشاهده می باشد. 

کابل مفتول تک رشته 1x25 مشهد

ویژگی های فنی و مزایای کابل مفتول تک رشته 1x25 مشهد

کابل تک رشته مفتولی 1x25 مشهد دارای شکل ظاهری استانداردی می باشد و مقاومت بدنه آن نیز بالا است. برای هادی این کابل ها معمولا از یکی از فلزات مس و یا آلومینیوم استفاده می شود. لازم به ذکر است یکی از مناسب ترین هادی های موجود برای ساخت کابل های مفتولی مس است و به همین جهت در این نوع سیم و کابل مفتولی نیز از هادی مسی استفاده شده است. نوع مس این هادی نیز آنیل شده می باشد. کلاس هادی در کابلهای مفتولی و نیمه افشان نیز متفاوت است و شامل اعداد 2،3،4 و 5 می باشد. 

کابل 1x25 مفتولی تک رشته مشهد از ولتاژ اسمی بین 600 تا 1000 ولت برخوردار می باشد. برای ساخت این محصول از استانداردهایی با کد IEC 60502 VDE 0271 ISIRI 3569, BS 5467 استفاده شده است. بهتر است بدانید برای قسمت عایق این کابل و روکشی که بر روی آن کشیده شده است از متریال PVC استفاده شده است. این متریال مزایا و فواید زیادی را دارا می باشد و برای مثال می تواند در برابر هر گونه تغییرات آب و هوایی، باعث ثبات و دوام مواد داخل خود گردد و همچنین در مقابل آتش از خود محافظت نماید.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مفتول تک رشته 1x25 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل مفتولی 1x25 تک رشته در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
25×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری