برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتول تک رشته 1x70 مشهد

  • کابل مفتول تک رشته 1x70 مشهد
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 1x70 میلی متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتول تک رشته 1x70 مشهد

کابل مفتولی 1x70 تک رشته مشهد دارای متریال درجه یک، مناسب و استانداردی می باشد. دقت داشته باشید کابل های مفتولی به گونه ای ساخته می شوند که بتوانند هدایت جریان برق را به راحتی انجام دهند. لازم به ذکر است تمامی مراحل ساخت و تولید این نوع کابل در شرکت سیم و کابل مشهد صورت می گیرد. خوشبختانه این شرکت دارای سابقه چندین دهه فعالیت می باشد و در بازار از جایگاه بالایی برخوردار است. این نوع این کابل تک رشته است و تعداد کابلهایی با تعداد رشته های بیشتر نیز در داخل سایت لایت هوم موجود می باشند.

کابل مفتول یک رشته 1x70 مشهد می تواند جهت نصب ثابت در خارج و یا داخل ساختمان ها و کابل کشی در زیر زمین و ... استفاده شود. این محصول نسبت به ساییدگی و خوردگی و در برابر آب و هوای نامناسب مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می دهد. نوع ساخت این محصول به گونه ای است که  از به هم تاباندن چند رشته سیم مفتولی تشکیل شده است. اطلاعات تکمیلی در خصوص این کابل مقاوم و کاربردی در ادامه قابل مشاهده می باشد.

کابل مفتول تک رشته 1x70 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل مفتول تک رشته 1x70 مشهد

کابل تک رشته مفتولی 1x70 مشهد از میزان ولتاژ نامی بین 600 تا 1000 ولت برخوردار می باشد. برای هادی سیم و کابل مفتولی و افشان معمولا از یکی از فلزات مس و یا آلومینیوم استفاده می شود. بهتر است بدانید فلز مس برای ساخت کابل های مفتولی بهتر از آلومینیوم می باشد و در این نوع کابل مفتولی نیز از هادی مس آنیل شده استفاده شده است. کلاس هادی در انواع سیم و کابل مفتولی و نیمه افشان نیز متفاوت است و شامل اعداد 2،3،4 و 5 می باشد. 

کابل 1x70 مفتولی تک رشته مشهد از پلاستیک مقاومی به نام پی وی سی بر روی عایق برخوردار است. برای اطلاع بیشتر عرض می کنیم پی وی سی (PVC) ویژگی های زیادی دارد مانند آن که در مقابل حریق و مواد شیمیایی پایداری، ثبات زیاد و مقاومت بالایی را دارا می باشد. میزان ابعاد این کابل برابر عدد 1 در 70 میلیمتر می باشد. استاندارد های IEC 60502, VDE 0271 ISIRI 3569, BS 5467 برای تولید این محصول به کار گرفته شده است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مفتول تک رشته 1x70 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل مفتول یک رشته 1x70 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
70×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری