برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان سایز 2x1.5 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان سایز 2x1.5 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق PVC نوع D
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 2x1.5 میلی متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان سایز 2x1.5 دماوند

کابل افشان 2x1.5 دماوند در شیوه ساخت و انتخاب متریال و قطعات از استانداردهای لازم برخوردار می باشد. لازم به ذکر است محصولات دماوند با استفاده از مرغوبترین مواد اولیه در شرکت سیم و کابل دماوند واقع در ایران ساخته شده اند. خوشبختانه ویژگی های فنی انواع کابل دماوند از نوع افشان و مفتولی در این سایت موجود هستند و می توانید در سایت لایت هوم محصولات را خریداری نمایید.

کابل سایز 2x1.5 افشان دماوند دارای ویژگی های فنی و کاربردی مطابق با تکنولوژی روز است و کلیه نیروهای شرکت دماوند هم از دانش لازم و بروز برای تولید این محصولات برخوردار می باشند. هنگام خرید این محصول توجه داشته باشید علاوه بر قیمت بایستی اعتبار و سابقه شرکت تولید کننده و رعایت استانداردهای مربوطه در امر تولید را هم مد نظر قرار داد. مشخصات فنی و کاربردی بیشتری از این کابل مقاوم و باکیفیت در ادامه مطلب موجود است.

کابل افشان سایز 2x1.5 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 2x1.5 دماوند

کابل سایز 2x1.5 افشان دماوند از بهترین متریال در ساخت تهیه شده است. این کابل مقاوم و استاندارد در قسمت هادی مسی می باشد که همراه با فرایند آنیل سازی همراه است. توجه داشته باشید کابل های افشان با هادی غیر از مس به دلیل کیفیت بسیار پایین آنها به هیچ عنوان توصیه نمی گردد. کلاس هادی بر طبق استانداردها پنج می باشد. محدوده دمایی این نوع سیم و کابل بسیار مناسب است و بین اعداد 30- تا 70+ درجه سانتی گراد قرار دارد. 

کابل افشان 2x1.5 دماوند دارای ساختار لایه ای CU/ PVC/PVC می باشد.  این ساختار در کابلها با سطوح مقطع دیگر نیز متفاوت است. با استفاده از عایق و روکش PVC تولید می شود. از ویژگی های این نوع عایق می توان گفت که در برابر آتش سوزی و حریق بسیار مقاوم است. در قسمت عایق این پی وی سی نوع D است و در بخش روکش پی وی سی نوع ST5 می باشد. ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت در این کابل افشان مشهود است. دیگر نکته مهم این است که مقاومت عایقی کابل در دمای 70 درجه سانتی گراد و ولتاژ 500 ولت، بیشتر از 0.011 مگااهم بر کیلومتر است. توجه داشته باشید این میزان مقاومت در کابلهای معمولی افشان یکسان است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان سایز 2x1.5 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 2x1.5 دماوند نوع افشان در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1.5×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری